Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2020.12.10. 13:10 AnnGel

Összeszereltük az utolsó komolyabb bútordarabot, ami még hátra volt, 3 db felül üveg, alul teli ajtós könyvespolc a nappaliban (a billy-re lehet ajtót venni, hát csodálatos ez az ikea), és elférnek a könyveim, és nem fognak porosodni, de látszódni fognak, mert üveg, alul meg nem üveg, és ezért nem halnak meg a gyerekek, ha nekiesnek, meg legalább lehet oda kevésbé dekoratív dolgokat pakolni, pl törölközők és fonalak. Most már tényleg csak talán egy doboz van, meg néhány szatyor. Az egyik szatyorban pl csak vállfák vannak, de nincs elég akasztós helyünk, hogy elrakjuk, úgyhogy férjem ingei is egyelőre összehajtogatva várják a pandémia végét. Tavasz körül tervezünk venni valami gardróbszekrényt, hogy jobban elférjenek a ruháink, addig is meg milyen jó, hogy járvány van, mert így úgyis ugyanazt az öt ruhadarabot hordjuk.

Csak ne lennék ennyire álmos, de hát ki tehet róla, miért nem fekszem le időben?

Egyéb kalandok rovatunkban: meguntam a cityfoodot néhány hónap után, úgyhogy egy radikális váltással berendeltem egy heti vegán kaját a vegashef-től, és nagyon finomak, meglepődök minden nap, hogy hé, hát ennek jó íze van. Nem igazán van fantáziám a húsos kajákon kívül bármit főzni, úgyhogy nehezen tudtam elképzelni, hogy mit lehet enni, meg hogy milyen íze lesz, már,mint persze egy csomó vegán kontentet szoktam látni, úgyhogy tudom, hogy nem rizsen meg gyümölcsön élnek, de hát akkor is. Férjem is beleevett eddig mindegyikbe, és hitetlenkedve mondja, hogy hát ez tök jó.

Ezen kívül meg nincsen semmi extra, Queen's Gambit-et nézünk, Piranesi-t olvasok, álmos vagyok, és rendeltem magamnak zoknifonalat. A zoknikötőkre eddig félelemmel néztem, mármint mennyire kell elvetemültnek lenni, hogy ZOKNIT köss, hát milyen hülyeség, aztán rájöttem, hogy most ki a hülye? Az, aki 10 deka fonalakból 15 óra munkával zoknit köt, vagy aki 30-40-60 deka fonalakból 60 óra alatt pulcsit meg egyéb felsőket köt? (vagyis én) Szóval vettem zoknifonalat, ennyit erről.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr3516326970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thinkEdem 2020.12.10. 16:49:05

Ha ikea, tudom ajanlani a Pax szekrenysort ruhasszekrenynek, rettentoen sokfelekepp konfiguralhato (van webes "tervezd meg" hozza), es nem tul bonyolult osszerakni (bar a toloajtonal lehet, hogy trukkozni kell, ha faltol falig van a szekreny).

AnnGel 2020.12.11. 11:15:11

Köszi a tippet, mi is ezen gondolkozunk. Nagyon szuper lenne egy egész falat beborító tolóajtós megoldás, de közben arra is gondolnom kell, hogy ha esetleg költözünk, akkor szállítható, illetve variálható legyen (szóval akár egyik fele egy szobába, másik fele másikba).

Egy csomó beépített bútort csináltattunk a régi lakásban, és akkor persze úgy gondolja az ember, hogy örökké ott fog élni, aztán 6 év múlva meg nézünk, hogy upsz, akkor ezek maradnak, mert nem lehet őket elvinni.

Szóval igen, mindenképp ikea lesz, de valszeg több kisebb szekrény, vagy nemtom. Még pihentetjük pár hónapig :)
süti beállítások módosítása