Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2023.02.16. 11:40 AnnGel

Most ott tartunk, hogy autizmus és adhd gyanú.

Tudom, hogy jól fejleszthető életkorban van, hogy időben vagyunk, hogy megkapja a segítséget, és ettől majd jobb lesz. De közben iszonyúan sajnálom őt, attól félek, hogy az élet mindig nehéz lesz neki, és sajnálom magamat, mert nekem is nehéz, hiszen mégsem növi ki, ez nem lesz magától jobb. Annak viszont nagyon örülök, hogy a gyógypedagógusok ki tudnak járni az oviba, és ott helyben fejlesztenek, nem kell vinni sehova.

Közben a térdemmel is dokihoz járok, két hónapja fáj már, volt UH, röntgen, most lesz majd MR meg addig fizioterápia, mikor lettem ennyire öreg. Még jó, hogy meg tudom oldani munka mellett.

Nyaff.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr9418050804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

isolde 2023.02.18. 13:13:57

Az ADHD-s gyerekek kb asszem 30%-a lesz felnőttkorában is ADHD-s, szóval valamelyest ki lehet nőni. Plusz az ADHD-sok kreatívabbak, szóvan van pozitív oldala is. www.millenniummedicalassociates.com/blog/2019/12/30/what-are-the-positive-and-negative-qualities-associated-with-adhd
Szerintem egy enyhe autizmussal és ADHD-val egyébként nem nehezebb az élet, mint amúgy.

AnnGel 2023.02.20. 08:46:42

@isolde: köszönöm a biztatást :) azért remélem, hogy kinövi
süti beállítások módosítása