Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2023.12.05. 21:46 AnnGel

Highlights az utóbbi hetekből:

Kétszer is voltunk színházban, az EmbTrag-ot néztük meg a Katonában, rohadt hosszú volt, és az elején megijedtem, mert az első felvonás alatt az eredeti dráma szövege ment, és én rájöttem, hogy nem szeretem a drámát, mert nem értem, miről beszélnek?? Aztán a második felvonás már elrugaszkodott az eredeti műtől, na mindegy, nagyon tetszett.

A másik a Magányos emberek, szintén Katona, és nagyon tetszett, rohadt jók voltak a jelenetek meg a párbeszédek, aztán a végén persze volt egy apa monológja a fiához, és arról nagyon a saját fiam jutott eszembe, úgyhogy a végén sírtunk a férjemmel mindketten, és néztem rá, hogy tudod, miért sírok, és mondta, hogy igen, szóval még jó, hogy nem szórakozni járunk oda.

Szülinapomon a Neverland új Nagy pénzrablós szobájába mentünk, ami elképesztően zseniális volt.

Csináltattam új szemüveget, a régin kb fél éve már volt egy óriási mély karcolás a lencse közepén, és tökre zavart, úgyhogy ennek most nagyon örülök.

Bár nagyon keveset kötök vagy horgolok az utóbbi másfél évben, most tökre ráizgultam egy sálra, összeválogattam a fonalat hozzá, de még adok magamnak néhány hetet, hogy akkor is akarom-e. Mert tele vagyok egy csomó félbehagyott dologgal meg fonallal, de hátha pont egy új projektre van szükségem!

Továbbra is járok heti egyszer mászni, és nagyon látszik rajtam, tök elégedett vagyok most a testemmel.

Vettem merinói gyapjú aláöltözetet, alsót és egy hosszú ujjú felsőt, és most végre nem fázom annyira, és mégsem szakad rólam a víz akkor, amikor meg pl felszállok egy buszra, 10/10 would recommend.

Hétvégén volt fellépésünk, és eljöttek a gyerekeim is megnézni, és rohadt cukik voltak, csodálattal néztek, és mondták, hogy anya milyen szép vagy, milyen szépen táncoltál.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr3618274623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása