Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2019.08.25. 17:09 AnnGel

Állandóan fáradt vagyok, rosszul alszom éjszaka, és nem tudom magam kipihenni. Este könnyen elalszom, de hajnali három körül megébredek, és onnantól úgy érzem, hogy csak félálomban fetrengek. A kicsi is kel megint minden éjjel, de az már meg sem visel, mert úgy érzem, amúgy is pont ébren voltam. Tudnék napközben aludni, de nem akarok, azt a kevés szabadidőmet, ami van, nem alvással akarom tölteni.

A nyaralás óta többször is voltam beteg, egyszer egy napra elkapott a hányós-hasmenős szörnyűség, méghozzá férjemmel együtt, nem is tudom, hogyan éltük túl a napot két gyerekkel. Azóta a torkom fáj, meg a fejem, elmúlik egy napra, aztán visszajön.

Jártunk vendégségben is, ami pokol, eleve mikor menjünk, ha a gyerekek felváltva alszanak, meg amikor a háziaktól kaptunk néhány játékot, hogy elfoglalják magukat, akkor mindkettő csak begőzölt az újdonság varázsától, és állandóan marták egymást.

Amúgy most pont jobb, hirtelen megokosodott a kicsi, ha rászól a nővére, akkor látom, hogy már megáll, abbahagyja, amit éppen csinál. A nagy meg valahogy elnézőbb, türelmesebb lett, megenged az öccsének egy csomó mindent, meg elpakolja a féltettebb cuccait. Szóval most az lett, hogy már nem kell őket állandóan elzárni egymástól, hanem képesek egy légtérben létezni negyed órán keresztül. Óriási előrelépés.

Ezen kívül meg olvasok (China Miéville: A város és a város között), befejeztem a Mindhunter második évadját, elkezdtem egy kötött felsőt, ezek az izgalmak vannak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr4615023924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása