Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2024.02.05. 14:49 AnnGel

Az esküvő aztán szuper volt, bár nagyon fárasztó, mert reggeltől ott voltunk készülődni meg sminkelni, és volt egy csomó holtidő, amikor nem volt dolgunk, de nem volt egy kanapé, hogy addig is vízszintesbe helyezzem magam. 

Voltam endokrinológusnál, és nagyon mérges vagyok rá, mert leszólta a gyógyszeremet, amit 15 éve szedek, felírt helyette egy "kicsit drágább" másikat, ami konkrétan 12x-esébe kerül a régi gyógyszeremnek. Hozzá sem megyek vissza.

Aztán tök jól kitaláltam magamnak, hogy a felszabadult szerdámat majd mivel fogom tölteni, hogy ha úgy alakul, akkor elmegyek karikára, meg találkozom barátokkal, erre pont találtam egy tánckurzust, ami nagyon érdekel, és nahát pont szerdán van, és jó helyen, úgyhogy múlt héten megnéztem az órát, és már a bemelegítésen meghaltam kicsit, majd két napig pusztított az izomláz, de nagyon menő koreográfiák vannak, és az engem nagyon motivál, úgyhogy jó lesz.

A másik, amit sokat nézegettem, hogy van tőlünk 3-4 km-re egy légtorna stúdió, és annyira szerencsétlen a tömegközlekedése a környékünknek, hogy ezt a távolságot bkv-val megtenni annyi idő, mintha az egészet legyalogolnám. Viszont péntek reggel van ott karika, és el tudnék rá menni a gyerek iskolájától egyenesen, már ha persze nincsen meetingem, mint a héten, na de hogy a viharba jövök onnan haza, és ilyenkor mindig előjön az, hogy rettegek a forgalomtól, ezért nem vezetek és nem biciklizek, és mennyivel könnyebb lenne az élet, ha nem fosnék, mert ez a távolság amúgy kocsival 10 perc, szóval jah. Megpróbálok majd ilyen bérelhető elektromos rollerrel menni, vagy nemtom.

A hétvége pedig egészen majdnem pihentető volt, egy csomót olvastam (most éppen A hömpölygő sírt, és kb letehetetlen), meg horgoltam, időnként a kettőt egyszerre, amíg a gyerekek a telefonunkon kockultak (azzal nyugtatom magam, hogy feladatokat oldanak meg, szóval igazából tanulnak).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr1118319213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása