Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2014.12.18. 14:58 AnnGel

Nagyon nincsen motivációm dolgozni így év vége felé, pedig még van három munkanap hátra. Úgy terveztem, hogy most már nem fogom megerőltetni magam, de akkor ma még erősen neki kéne feküdni, mert egy csomó minden van még.

Tegnap tízkor már lefeküdtem aludni, de továbbra is nagyon álmos vagyok. Pedig kell az erő, ma tánc aztán sörözés, holnap reggel karika, este céges karácsonyi buli, szombat délelőtt pedig megint tánc. 

Lassan egy éve elkezdtem karikázni (legalábbis jan 9-én posztoltam erről először, döbbenet), de tegnap fordult elő először, hogy úgy érezzem, nem tudok lejönni. Eddig is voltak helyzetek, mikor aggódtam, hogy leesek, de most teljesen bele voltam keveredve a karika felső ívébe és a hevederekbe, lábam itt, kezem ott, és se erre, se arra nem tudtam kimozdulni. Hát ez is megvolt.

És azt még nem is mondtam, hogy vasárnap megnéztem imaxben az interstellart, és nagyon tetszett, éjfélig tartott de egy kicsit sem lettem álmos. Mekkora hős vagyok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr916995101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása