Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2014.10.16. 11:29 AnnGel

Azt persze már el is felejtettem, hogy rossz méretű kádparavánt rendeltünk, de legalább már rolónk van (háromból kettő ablakon); van már egy félig lecsiszolt étkezőasztalunk, szüleim meg fogadásokat kötnek, mikor leszünk készen (soha).

Az étkezőasztal amúgy nagyon tetszik, használtan vettük, alján ott van az asztalosmester pecsétje, a pecséten egy négyjegyű budapesti telefonszám, szóval régi, na. Vagy ezt már meséltem? Na de még le kell festeni, fogalmam sincsen, mikor. Az a baj, hogy a normál házimunkával is már annyi időt töltök, hogy utána nincsen már kedvem a félkész dolgokkal bajlódni. Meg nem akarok emiatt barátokat és hobbikat elhanyagolni, de hát így persze sosem lesz kész, nyavaly, nyavaly.

Közben elég hulla vagyok, kedden fél 9-re moziba mentünk, és hát nem néztem meg, hogy a Sráckor majdnem három órás... ettől eltekintve nagyon tetszett, mert őszinte, szép, mégsem giccses, mégis megható. Csak az utolsó fél órában már azt vártam, hogy ez az utolsó jelenet? Ja nem, akkor ez. Ja nem, akkor ez. Ja nem. Na végre. Tegnap meg a pasim céges vacsorája miatt nem feküdtem le korán, és ez teljesen nevetséges, de azzal, hogy két napig csak hat és fél / hét órákat aludtam, teljesen használhatatlan vagyok éppen.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr786798021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása