Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2014.04.09. 17:37 AnnGel

Az utolsó fél órában blogolok még valamit

mert nincsen kedvem belekezdeni semmibe sem, mert akkor félbe kéne hagynom, nyehnyehnyeh.

Hétfőn megnéztük a Jacky a nők országában-t, ami a vártaknak megfelelően rendkívül abszurd, de legalább vicces is, nagyon jót szórakoztam rajta. Tegnap az Átmeneti állomást választottuk, és a Titanicon megnézett három film közül eddig ez tetszett a legjobban. Nagyon erős film, majdnem sírtam is rajta egy kicsit, tényleg jó, nem is tudom, hogyan tudnám fokozni, hogy nagyonnagyonnagyon jó.

Mindkét nap későn értem haza, nem igazán aludtam ki magam, úgyhogy így szerdára már veszítettem a lendületemből. Ma munka után mindenképp elmegyek karikára, este meg főzni is akartam még, pedig mennyivel csábítóbb program lenne megnézni az új Game of Thronest!!

És gyorsan eszkalálódott az eperhelyzet, mert már virágzik. Igenám, de hogyan fognak beporzódni? Nincsen körülöttük sok más virágzó eper, meg itt a 6. emeleten a méhek sem tobzódnak.... szegény eper.

CAM00144.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr936001188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása