Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2014.02.17. 13:18 AnnGel

Szent meggyőződésem volt, hogy írtam ide múlt héten, de ezek szerint csak a fejemben születtek meg ezek a blogposztok az álmosságról, Habibiről, meg a hülye álmaimról.

Mert persze nem múlt el mégsem, elég változatosak, valamikor egy régi épületben lakom, aminek a földszintjén mozi, a tetején meg egy szálloda van (engem pedig az elromlott lift a legtetején rak ki, és nem tudok lejönni, mert el van bontva a lépcső, de összebarátkozom egy kislánnyal, aki ott lakik az anyukájával).

Máskor tűz hullik az égből, megnyílik a föld, mi pedig valami kis szigeten vagyunk egy nagy házban, mert onnan tudjuk megmenteni a világot.

Olyan is van, hogy elrabolnak, késsel megvágnak.

De legalább pénteken tele volt szívalakú héliumos lufikkal az iroda, amiből egy kreatív kolléga kettőt összekötött és egy angry bird plüsst pakolt rá. Békésen lebegett körbe-körbe.

CAM00095.jpg

Fontos mérföldkő még, hogy elengedtem a karikát, és befejeztük a Bron/Broen-t is, a közös bennük, hogy mindkettő megviselt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr855803893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása