Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2012.03.04. 22:30 AnnGel


Rosszul ültem/feküdtem olvasás közben, és iszonyúan beállt a hátam. Próbáltam nyújtani, hajolgatni, de nagyon fájlt, úgyhogy végül vettem be fájdalomcsillapítót, meg izomlazító fürdőt. Most már minden oké, csak az utóbbi néhány órában megtapasztaltam, milyen lesz majd hátfájós öregnek lenni.

Különben a penészölés sikeres volt, legalábbis ott, ahol észrevettem, mert azóta fedeztem fel új helyeket. Jógán is voltam, két napig izomlázban fetrengtem tőle. Nem az a "felveszel egy pózt és úgy maradsz egy percig" típusú volt, hanem a "felveszel egy pózt, és akkor még emelgeted közben a lábad".

Cégnél elkezdtek oldalakat letiltogatni. Már egy ideje nem megy a Velvet (micsoda tragédia), szerda óta pedig a tumblr dashboard sem. A tumblr-ek külön-külön bejönnek, de hát csak nem kattintgathatok végig mindent basszus, valamikor dolgozni is kell a netezés mellett.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr345160376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása