Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2011.09.02. 18:04 AnnGel

#897


Még mindig bennem van az iskolás rutin. Jajj, vége a nyárnak, én pedig annyi mindent nem csináltam, pedig ki kellett volna használni, hiszen mostantól nem lesz időm semmire. Aztán rájövök, hogy ez már nem így van, nem szeptemberben kezdődik az év, és ez már a harmadik nyaram, amit végigdolgoztam teljes munkaidőben.

Eddig mindig sajnáltam, hogy véget ért a nyár, most inkább örülök neki, mert az azt jelenti, hogy már vége a szabadságolásoknak is, így a munka is kevesebb.

Meg vége ennek a hétnek is, tegnap reggel volt a mélypont, amikor tehetetlenül néztem, hogy a vonat ajtaját már nem lehet kinyitni, és a szerelvény szépen lassan elindul. A múlt heti nyaralás olyan, mint ha hónapokkal ezelőtt lett volna, nehéz elhinni, hogy egy hete érkeztünk haza, a stressz mindent kinyírt.

De most péntek, és pihenek, vasárnap fellépek, jövő héttől pedig minden sokkal jobb lesz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr95160322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása