Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2024.02.26. 09:22 AnnGel

Hú, baromi sűrű heteink vannak, kicsit összecsúsztak a dolgok as usual, mármint ezek jó dolgok, csak aztán jönnek barátok, hogy mikor találkozzunk, és két hét múlvára tudunk időpontot egyeztetni, meg hú, menjünk szabadulószobázni, és akkor azt nézem, hogy az első szabad szombatunk március 23.

Megnéztük a Katonában az Extázist, imádtam, hasonló volt, mint a Magányos Emberek, ugyanaz a a rendező, és bejárható a színpad, a szünetekben felmehetsz a színészek közé, akik még a szerepben vannak, esznek, megkínálnak levessel, vagy együtt táncolunk, na szóval nagyon tetszik ez a koncepció, és persze a darab is jó volt.

És a Katonának a boltjában találtam egy csodálatos Artucci fülbevalót, amit kétforintosból csináltak, zseniális és persze azonnal meg kellett vennem, imádom.

Továbbra is járok erre a hiphop-modern táncra szerdánként, megtanultam a havi koreót, rohadtul küzdök, és gyakoroltam itthon is, de sikerült, és nagyon büszke vagyok magamra és a testemre, hogy ez így megy neki. Rohadt gyors, és sokat megyünk le a földre meg aztán felállunk a földről, szóval tiszta kardio. És nagyon érdekes ilyet táncolni 15 év törzsi hastánc után, mert teljesen máshogy kell forogni, ennek balett alapjai vannak, úgyhogy féltalpon forgunk nyújtott lábbal, miután 15 évig azt hallgattam, hogy soha ne forogj nyújtott lábon, szóval it feels illegal.

Aztán megnéztem egy karika órát (nem azt, ami itt van a közelben, hanem egy belvárosi, ahol közvetlenül a törzsi hastánc órám előtt van, na most az egy másik kérdés, hogy mennyire frankó dolog 60 perc légtorna után még táncra menni, de nagyon más mozgásforma, szóval bírható, de legfőképpen pont munka után de még törzsi előtt van, és attól két sarokra, szóval na), és kiderült, hogy vegyes aerial, nem csak karika, hanem volt silk is, és mióta ki akarom próbálni a silket!!!! És kipróbáltam, és rohadt nehéz, és az edző segített rám tekerni az anyagot, és kettő másik ember segített lejönni belőle, de a kettő között ment a pózolás meg lettek jó fotók, szóval olyan, mintha értenék hozzá.

A hétvégéink amúgy úgy néznek ki a következő hetekben, hogy lesz olyan, hogy Veszprémben vagyunk, aztán lesz olyan, hogy picit külföldön, csak egy hétvégére, ja de megyünk egyik pénteken színházba is, meg vannak a negyedévente találkozós barátaink, akikkel egész télen nem sikerült találkoznunk, na de majd márciusban, aztán mintha lenne egy szabad hétvégénk, de utána húsvét, szóval jah.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr218339561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása