Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.09.15. 13:50 AnnGel

Ajánlj zenét!

Egy légterű (vagy egylégterű?) irodában dolgozom, mindenki telefonál és beszél körülöttem, ami nem igazán segít a koncentrációban. Muszáj bedugnom a fülemet valami más zajjal, de kedvenceimet vagy rommá hallgattam már, vagy idegesítenek munka közben.

Olyan zenét keresek, amire lehet dolgozni, tehát nem vonja el a figyelmemet, mégis jó, nem tesz frusztrálttá, hanem segít kizárni a külvilágot.

Bármilyen stílus jöhet, most mindenre nyitott vagyok, kíváncsi vagyok, ti mit szerettek.

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr725160024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adeptus · http://voxadepti.sfblogs.net 2009.09.15. 14:09:55

Ha a Sonata Arcticát szereted, a Cain's Offering is be fog jönni. Érdemes a Revolution Rennaissance-szal és a Circle II Circle-lel is megpróbálkozni. A Sireniát is ajánlom.

Ismeretlen_119215 2009.09.15. 14:13:16

Sirenia-t ismerem, szeretem, de ének van benne így elvonja a figyelmem. Olyasmi kéne, ami mellett lehet költségvetést készíteni (tehát számolni, nagyon odafigyelni), pl most Front Line Assembly megy és az egész jó erre.

adeptus · http://voxadepti.sfblogs.net 2009.09.15. 14:22:21

Joe Satriani? Én a Crystal Planet lemezt ismerem jobban, kellemes gitározós zene, ének nélkül, szerintem háttérzenének is elmegy.

Ismeretlen_72276 2009.09.15. 14:39:26

Chemical Brothers mennyire ok? Tücctüccnek tücctücc, de én erre (is) szoktam dolgozni. Háttérzenének még: Warcraft 3 zenéje, Animal Collective, Imogen Heap, de még az Animatrix zenéje is okés.

Ismeretlen_121522 2009.09.15. 14:41:37

Próbáltad már a God Is An Astronaut-ot? Full instrumental, nekem leginkább a Coda jön be tőlük. (tecsőzz rá, nem linkelek, mert akkor kimoderál :D ) Esetleg még Air, de az többnyire lájtosabb. Személy szerint a fel akarok pörögni, akkor: Pink Floyd: One Of These Days Pink Floyd: Learning To Fly Pink Floyd: Several Species Of Small Furry Animals Gathered Together In A Cave And Grooving With A Pict Pink Floyd: Interstellar Overdrive négyessel kezdek, de az utóbbi kettőt csak zárójelben merem neked ajánlani... :P

Orumiya · http://orumiya.blogol.hu/ 2009.09.16. 01:46:42

Ami háttérzenének biztosan nagyon kellemes, mégha nem is ezt a stílust szereted: Vibrasphere - Floating free (http://www.youtube.com/watch?v=HqrfDNHnevU)

Ismeretlen_119215 2009.09.16. 08:37:34

Köszönöm a tippeket, ezek tényleg jó zenék :) És tátátátáááááá: Orumiya, tied az ezredik komment!

Ismeretlen_119997 2009.09.16. 09:16:10

Behemoth :D God is an Astronaut tényleg baromi jó, nálam a The End of the Beginning a favorit, bár attól néha olyan nyomott kedvem lesz, hogy csak na. Esetleg Agalloch? Abban valahogy nem vonja el a figyelmemet az ének/hörgés. Vagy néhány Faun szám, de neofolkkal és darwave zenékkel is lehet próbálkozni, abban sok az instrumentális, mindenféle zajokkal kísérletező zene.

Jud · http://judlorin.blogspot.com 2009.09.16. 18:38:18

edem! én, a nagy Pink Floyd rajongó, aki még kivételesen az albumok megjelenésének évét is fejből nyomom, a szövegekről nem is beszélve, most hallok először erről a számról: "Pink Floyd: Several Species Of Small Furry Animals Gathered Together In A Cave And Grooving With A Pict" ez melyik albumon van rajta??? :D amúgy meg én is a Pink Floydot akartam ajánlani (Óvatosan azzal a baltával, Jenő :D:D:D, Great Gig In The Sky, Shine On You Crazy Diamond), vagy Mike Oldfield 20 perces számait (Island, Crisis pl.), Tubular Bellst minden mennyiségben (minimális a szöveg), a nagyzenekari változatnál pedig nincs jobb (ott aztán tényleg semmi szöveg) de ha már komolyzene: Újvilág szimfónia Les Preludes II. Magyar rapszódia (remélem, jól írtam a számot) hosszúak, gyönyörűek és nincs benne szöveg :D:D:D ha igazán slágeres komolyzene kell, akkor meg hát a Négy Évszak persze.

Ismeretlen_99214 2009.09.16. 22:21:11

Ladytron, az első 3 lemezük, szerintem munkához készítették őket.

Ismeretlen_119215 2009.09.17. 10:26:18

Hű, köszönöm, köszönöm, most elleszek egy darabig :)

Ismeretlen_121522 2009.09.18. 09:23:32

Jud: Ummagumma Studio album, közvetlenül a Grantchester Meadows után. http://www.youtube.com/watch?v=T1tfUaBezFo ...figyelem, csak erős idegzetűeknek. Én szóltam. :P
süti beállítások módosítása