Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.08.12. 11:09 AnnGel

Szóval az van, hogy én nekem semmi bajom a főnökkel, bár az, hogy kedvelem, túlzás. Jó fej, csak sokszor túl közvetlen, legalábbis úgy csinál, mintha. Vannak jó pillanatok pl tegnap mikor megtudta, hogy hetijegyem van Szigetre, akkor kérdezte, hogyan fogok álmosan és másnaposan dolgozni, de én megígértem, hogy éjfélre ágyban leszek, csak ásványvizet iszom, és hamar oda lyukadtunk ki, hogy kötnek rám egy GPS-t, és majd ellenőriznek jól, hogy tényleg.

Na, de azzal a kínos viccelődéssel, amit ma produkált elérte, hogy az Office c. sorozatban érezzem magam. És még dél sincsen.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr335159987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása