Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.03.31. 22:31 AnnGel

Címkék: video kaja suli

Hazaérve marhára megkívántam a sushit, legtöbb étterem persze már zárva, kivéve egyet. Szóval a mai napi izgalom kimerült abban, hogy vajon sikerül-e versenyt futva az idővel leadni a rendelést, még mielőtt bezár a kajálda, és igen, volt rá 5 percem, hogy kitaláljam, mit akarok enni.

Amúgy tökre büszke vagyok magamra, azt hittem, hogy nem sikerült beosztanom az időmet, erre mégis.

Ennek a posztnak semmi értelme.

Éhes vagyok.

Update: a futárnál nem hogy apró nem volt, de pénz sem, semennyi sem (?!??), én meg hiába jelöltem be a rendszerben, hogy nagy címlettel fizetek, nézett rám, hogy hát ezt így most nehezen. Aztán megoldottuk, kb hozzám vágta az iratait, én meg adtam neki felváltandót, és elmagyaráztam, merre van az éjjel-nappali.

Kaland az élet.

A sushi pedig finom volt, az ára is korrekt, de mohó módon sokat rendeltem, maradt még. A csomagoláson az van, hogy 4 órán belül fogyasztandó, de remélem ez kamu, és eláll 24 órát. Ugye eláll?

Ez meg videó, árnyjáték, tök jó:

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr125159826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_72276 2009.04.01. 10:52:52

El hát, hűtőpe pakold be és akkor. Én is ebédeltem már előző esti szusit :)
süti beállítások módosítása