Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.12.01. 17:34 AnnGel

Karácsonyról

Címkék: gondolatok velemeny hellokaracsony

Hideg és sötét van, körülöttem tömeg, a vásárban vagyok, és pánikszerűen az utolsó pillanatban vadászom össze, kinek mit vegyek. Olyannak is keresek ajándékot, akit nem is ismerek, de hát ha egyszer őt húztam az osztályból... Így valahányszor december lett, mindig görcsbe rándult a gyomrom, mert nem tudtam, ki minek örülne, és ezt teherként, kínként éltem meg.

Ebben az ünnepben azt élvezem igazán, amikor otthon vagyok, sütit csinálok, vagy éppen egy hatalmas döglött pulykát szemlélek, amire Anyu kiadta az utasítást, hogy tömjem meg. Én. Jesszusom. És azt, mikor a fát állítjuk, finom gyantaszaga van, szúr, miközben díszítjük. És vacsora előtt az udvarról a teraszon keresztül belopózok a nappaliba, megcsengetem a benti csengőt, majd rohanok vissza a házba, mielőtt Öcsém rámtör, azzal, hogy halotta a Jézuskát csengetni, már itt az ajándék. Ő is felnőtt már, nincsen kinek előadni ezt a színjátékot...

Nem szeretem az ajándékozós részét... ne adjatok nekem semmit sem, én sem veszek senkinek. Nekem nem erről szól a karácsony, nem akarom, hogy erről szóljon. Ha valaki ajándékozni szeretne, tegye akkor, mikor rátalál arra a dologra, én is így szoktam. Sokkal nagyobb meglepetés alkalom nélkül kapni valamit, mint alkalomra.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr45798222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása