Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.07.31. 18:10 AnnGel

Végre...

Címkék: london

... van időm írni. Lássuk csak. Voltam enni fish&chips-et, amit jó szahaarr volt, mentünk indiai táncot is tanulni (ingyenes foglalkozás a suliban), aztán sörözés, örülés a fejnek, hogy valaki ismeri a The Prestige c. filmet, ma nehezen felkelés, suliban egész nap kókadozás a többiekkel.

Gondoltam, ma már végre bevonszolom magam a városba, mert eddig nem sikerült, erre elkezdett esni (mára napsütést mondtak, nembaaj), szóval így mégse. Nembaj, legalább tanulok (tegnap nem sikerült), holnap úgyis teszt, meg kikölcsönöztem az I, Robot-ot is, hogy legyen mit néznem. A suliból lehet ingyééé kölcsönözni könyveket és DVDket, tegnapelőtt meg is néztem a Shaun of the Dead-et, "a romantic story with zombies", szerintem vicces volt.
Szóval ma pusztulok, tanulgatok, filmezek, olvasok, lazulok, mert holnapra megint gojing áutot szereznek a többiek. Ja, és holnap délután (pénteken csak 1-ig van óránk) megyek a London Dungeonba, valami horrornemtommi múzeum, tudom, jellemző :P Már kinéztem magamnak egy másik helyet is, ami hasonló, London Bride Experience & London Tombs. Tök jó lesz nekem.

És soha, soha többé nem fogok bízni senkiben, mert az is szemét, és kibaszik veled, akiről nem gondoltad volna.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr18594736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nialan · http://nialan.freeblog.hu 2008.08.01. 20:10:20

Na, erről csak tessék majd beszámolózni a hétvégén. :) Biztos jó kis kirándulás lesz.
A The Prestige pedig az egyik legjobb film, amit valaha láttam. [és állitólag könyvben is oltári nagy... ]
Take care!
Have a good time!

AnnGel 2008.08.02. 00:02:42

Hú, nagyon jó volt, nagyon élveztem, de most fáradt vagyok írni róla :) De mindenképpen lesz beszámoló... 1... 2... 3... :D
És ugye, hogy milyen jó? Hah! Imádom azt a filmet, és a könyv az k-ö-t-e-l-e-z-ő, nagyon más, mint a film, tele van meglepetésekkel.

vid 2008.08.02. 09:27:18

Ajjaj... remélem, jól vagy... (bár a köv. postodból kiindulva hát...) Személyes tapasztalataim szerint - miszerint én is bíztam, engem is átvertek - meg lehet másokban bízni, csak persze mindig körültekintően kell kiválasztani, kikben. Nyugalom, nem érdemli meg, hogy így felhúzd magad. Komolyan.

AnnGel 2008.08.02. 22:09:04

Jól vagyok, csak majd megöl az ideg. És tudom, hogy nem szabadna mérgelődnöm, és próbálok, de valahányszor eszembe jut, majd felrobbanok. Wraagh.
süti beállítások módosítása