Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.06.27. 14:30 AnnGel

T-REX: Vissza a krétakorba 3D

Címkék: ajanlo

Szerdán elmentünk barátnőmmel IMAX moziba, és örültünk a fejünknek, milyen jó lesz, jönnek a dínók 3Dben. Már egy ideje szerettem volna elmenni, és megnézni egy ilyen mozit, a jegyet sem sokaltam érte (kb annyi, mint egy rendes mozijegy, igaz, a filmek csak 30-40 percesek, de hát 3D vazzeg). Mese, dokumentumfilmek, és az egy darab kalandfilm közül lehet választani, és mi úgy gondoltuk, legyen a kalandfilm, jön majd a T-Rex, mi meg jól megijedünk. Biztonság kedvéért foglaltattam jegyet, de azt csak a visszaigazoló e-mailben kegyeskedtek említeni, hogy 50 perccel előtte vegyük át... szuper. De nem voltak sokan (igaz, szerdai 14:45-ös vetítésre mentünk), szóval felesleges is volt. Szögezzük le: a technika bámulatos, tényleg 3D, és szuper. A szemüveg kicsit szorít, a fejem kicsit megfájdult, volt enyhe szédülésem is, de ki nem szarja le, ha jó a film? Itt a hiba: nem volt jó.

A történet egy 16 éves leányzóról szól (borzalmas szinkronhangot találtak neki), aki palentológusnak készül, véletlen összetör egy megkövesedett T-Rex tojást (ki rak egy leletet az asztal sarkára?), és hallucinálni kezdi (vagy tényleg visszamegy az időben? nem derül ki), hogy ő egy kréta-kori erdőben van, és lát mindenfélét.
Szögezzük le: engem az sem érdekelt volna, ha egy mutáns krumplibogár szippanja be hősünket, de a film 40 percéből 30-ban óriási lényeket akartam látni. Nem sztoriért mentem, hanem látványért, erre talán összesen 6-8 percig láttunk dinoszauruszt (és kb 2 percig a T-Rexet), a maradék időben pedig múzeumot, erdőt, meg embereket. Az, hogy 3D-ben látjuk a környezetet, kb 10 percig lenyűgöző, aztán meg lehet szokni, és az ember várná az eksönt, hogy igen, ez aztán wáóóó. Kedves barátnőmmel kínunkban már vinnyogva nevettünk, mert nem bírtuk a sztorit. Értitek, sok szövegelés után VÉGRE látsz 2 db dinoszauruszt fél percre, és bumm, megint a jelenben vagyunk, aztán megint a múlt, és megint nézhetjük, hogy a főszerepló 5 percig bóklászik az erdőben, tapogatva a faágakról lelógó hínárszerű cuccot.

Igen, tudom, hogy a film korhatár nélküli, és ezért nem eksön-vér-és-bél az egész, de szegény gyereket elviszed, hogy nesze neked, dínók 3Dben, és erre alig van benne néhány. Nem vártam 40 percnyi Jurassic Park féle filmet (najó, de), de azt igen, hogy a címben szereplő állat ne 2 percre tűnjön fel, és a film felében ne egy mozdulatlan erdőt bámuljunk. Inkább A Nagy mélység titkaira kellett volna mennünk, ott a vízben legalább folyamatosan mozog valami.

Én most már csak azt nem értem, hogy ha már egyszer egy halom pénzt ölnek egy film 3D-s elkészítésébe (speciális kamera és film), akkor miért nem lehet arra figyelni, hogy legalább a történet élvezhető legyen... sőt, még az se kell, hogy legyen, csak legyen LÁTVÁNYOS. Elvégre ezért megyünk IMAX moziba, nem?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr13542079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása