Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2023.06.20. 13:57 AnnGel

Korábban véget ért a tanév nálunk, mert utolsó héten megbetegedett a kicsi, és mivel pénteken amúgy is mentek volna a nagyszülőkhöz, felhívtam anyámat, hogy elvihetném-e a beteget addig hozzá, majd utána viszem a nagyot az utolsó napja végén. És végül arra jutottunk, hogy vegyem ki a nagyot az utolsó két napjáról, és szerdán menjenek mindketten Veszprémbe. Úgyhogy szerdán este váratlanul ott álltunk, hogy nincsenek gyerekek vasárnap estig. Felkelünk reggel, megisszuk a kávénkat kényelmesen, aztán leülünk dolgozni? Munka után pedig felállunk a géptől, és csinálunk, amit akarunk? Mindig meglepődök persze azon, hogy ilyenkor azt képzelem, hogy milyen kipihent leszek néhány gyerektelen nap után, mert "csak" dolgoznom kell, aztán persze pofára esek, mert a "csak" munka azért mégiscsak munka, és nem pihentető. Na mindegy. De vettünk palántákat (eléggé megkésve, de hát rohadt hideg volt egész tavasszal), kiültettük az erkélyre, és minden nap nézegetem a paradicsomot, paprikát, uborkát, padlizsánt és cukkinit. Nagyon szurkolok nekik! Az eper szépen terem (igaz, rendkívül pici gyümölcsöket), a rukkola elég satnya, de a petrezselyem meglódult.

Szombaton megnéztük a Nemzetiben a Slava's Snow Show-t, és én nem számítottam arra, hogy bőgni fogok egy bohóc előadáson, de here we are.

Aztán eljött a vasárnap, és anyámék visszaadtak nekünk két kéz-láb-száj fertőzésben szenvedő gyereket. Légyszi ne kapjam el, szombaton fellépés, jövő kedden meg műtétem lenne, és már körészerveztem a gyerekfelügyeletet, hogy tudjak utána pihenni, szóval nagyon bebaszna, ha el kéne halasztani.

Most éppen férjem tolja velük a napot, szerdán cserélünk, addig is mindkét nap bejöttem az irodába, hogy nyugodtan tudjak dolgozni. Tegnap mire hazamentem, a gyerekek meg voltak vacsoráztatva, le voltak fürdetve, már csak mesét kellett nekik olvasni. Ilyen lehet apának lenni egy konzervatívabb felállású családban. Nem rossz, nem rossz.

Viszont azzal, hogy nem kell a gyerekeket vinni sehova, így reggel tovább lehet aludni, fiam is 6 helyett fél 8-kor ébred, szóval azért ez nagyon jó. Csak ez a fertőző betegség nem hiányzik hozzá.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr4318150154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása