Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2023.05.24. 11:24 AnnGel

Azóta megint voltam könyvtárban, és töredelmesen bevallottam, hogy nincsen meg a Lackfi kötet, és próbáltam helyette venni másikat, de nem is kapni, és most mi legyen. Aztán kiderült, hogy mégis visszavittem már azt a kötetet, csak időnként előfordulnak rendszerhibák, és hiába csippantotta le a könyvet, mégis úgy tűnik, mintha nem vittem volna vissza. Hetekig kerestem random helyeken, gyerekek szobájában, anyáméknál, oviban, közben trehánynak éreztem magam, és erre basszus, már visszavittem hetek óta.

Közben próbálok kikecmeregni olvasási mélypontomról, nehezen találok olyan könyvet, ami igazán lekötne, mert a figyelmem is gyorsan elkalandozik. De ez most egy ilyen időszek, az van.

Közben céges úton is voltam, ilyen nem volt, mióta megvannak a gyerekek. Leginkább azért, mert pont jött a covid, mikor visszamentem dolgozni a gyerekek után, aztán most sikerült meggyőzni a céget arról, hogy hadd menjünk el néhányan konferenciára. Jó volt a változatosság, az viszont irtó fura volt, hogy odafelé teljesen egyedül utaztam, amire évek óta nem volt példa, általában férjem intéz mindent, én meg csak megyek vele. Most meg figyelnem kellett, hogy honnan megy a vonat, hogyan jutok a szállásra, tökre el vagyok tőle szokva. Az előadások amúgy egész jó voltak, a város aranyos, jó volt kiszakadni a mindennapi rutinból.

És most a kanapéról dolgozom, miközben bújik hozzám a macska.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr6118131346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása