Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2022.10.21. 11:51 AnnGel

Rövid időn belül másodszorra vagyok beteg, nem komoly, de vettem ki rá betegszabit, és őrület, hogy tényleg meg lehet gyógyulni két nap alatt, ha alszom és pihenek, és nem hajtom magam addig, amíg ki nem dőlök a laptop előtt. Persze a gyerekek miatt ugyanúgy korán kell kelni meg elvinni őket suliba, délután meg értük menni, de a kettő között vagy 8 csodálatos óra, amit azzal lehet tölteni, hogy pihenek. Amúgy elképesztő szerencsénk van ezzel az őszi időszakkal, egyik gyerek sem betegedett meg még komolyabban, úgy tűnik, az ovis vírusok kapásból engem támadnak. Ki vagyok ezzel békülve. A januári covid után hetekig folyamatosan beteg volt valaki kb májusig? Szóval most örülök.

Nagyon jól esik most ez a napsütéses idő is, persze vettem már magamnak esőnadrágot, meg a férjem is beruházott vízhatlan nadrágra, hogy szakadó esőben is lehessen biciklivel hordani a gyereket, szóval egy darabig gondolom nem fog esni.

Nem is tudom, mi van mostanában. Taylor Tomlinson-t néztünk, van Netflixen két special-je, szerintem nagyon vicces.

Gyerekek most főleg cukik, kevés a veszekedés meg a konfliktus, korábban is le tudom őket rakni (8-kor már mindenki ágyban!), de persze nekem is le kell feküdnöm korábban, szóval nem nyertem vele sokat. Fiam egyik nap kitalálta, hogy kolbásszal és sajttal eszi a mogyoróvajas kenyeret, és azóta is így kéri, hát jó. Megvolt az első konfliktusom lányom tanítónőjével, mert megkértem, hogy ne kapcsoljon mesét a gyerekeknek, amire ő azt válaszolta, hogy de el vannak fáradva, és pihenésképpen néznek mesét, én meg nem hiszem el, hogy el kell magyaráznom egy pedagógusnak, hogy a mesenézés nem pihenés, hanem még több inger stb stb. Grrrr.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr9617959412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása