Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2022.06.10. 21:09 AnnGel

Nagyon élvezem, hogy lehet a gyerekekkel barkochbázni, de nem könnyítik meg a dolgomat, általában kétlábú elefántra, vagy unikornis-nyuszira gondolnak. Négy lába van, szőrös, kisebb, mint egy cica, van hosszú füle, és szarva is????

Fiam eddig mindig ki volt bukva, ha valakinek ugyanaz a kedvenc meséje/dala/kajája, mint neki, mert hogy "nem!! az az én kedvencem!!!", de most valami átkapcsolt benne, mert csak annyit mond, hogy "nem baj, megfelezem veled". Cukikám.

Férjem elutazik pár napra, úgyhogy tehermentesítésnek két napot nagyszülőknél lesznek a gyerekek. Vasárnap és hétfőn egyedül leszek, nem dolgozom (hétfő lett az off-napom), na vajon mit csináljak, mivel foglalkozzak? Talán pihenjek és nézzek sorozatot? Inkább kárpittisztítót bérlek, és kipucolok 6 széket, három szőnyeget, egy kanapét és kettő fotelt. Ok.

Ja, és annyira elegem van a rendszeres főzésből, hogy most tényleg rá fogok feküdni a heti egyszeri főzés + fagyasztásra, megnéztem egy csomó meal prep videót, vettem néhány sütőbe való nagy tepsit, hogy egyszerre több dolgot is tudjak sütni. Micsoda izgalmak!

Illetve elhatároztam, hogy a fizetesemelésem egy részét elszórom online személyi edzőre, hétfőn kezdünk. Igazából tökre tudom, mit kéne mozogni, meg hogyan, de nem tudom magam motiválni, úgyhogy kipróbálom ezt is, hátha.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr2117854265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása