Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2022.05.13. 09:09 AnnGel

A folytatás: kedden végre ment a fiam oviba, ahonnan felhívtak 3-kor, hogy fáj a gyerek füle és sír. Úgyhogy a hét további része ismét táppénz, és ami ennél is rosszabb, hogy közben én is meg a férjem is betegek lettünk. Én értem, hogy ilyen a kisgyerekes lét, de már számolni sem tudom, hogy január óta hányszor lettünk betegek, ezzel lehet-e bármit csinálni, vagy a covid kicsinálta az immunrendszerünket, majd idővel jobb lesz, vagy mi van. Nem az bosszant, hogy a gyerekek betegek, hanem az, hogy én is. Az ő immunrendszerük még fejlődésben van, de az enyém nem, akkor meg??

Viszont: jövő hónaptól hivatalosan is váltok tesztelőről business analystra, amivel kapok némi emelést is, és azzal a lendülettel csökkentem munkaidőmet heti 32 órára. Heti négy napos munkahét és a gyerekek mellett talán tudok majd pihenni, az állandóan beteg családot ápolni, meh.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr3117830507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

polgarpatricia 2022.05.28. 11:06:22

A gyerekorvosunk szerint ez kb hétéves korig van így, mmint amikor a legkisebb betölti a hetet, onnantól jobb, addig pedig onnan ered a "taknyos kölyök" kifejezés, hogy 1-7 éves korukig folyamatosan minimum taknyosak. Mi is amúgy egész évben betegek vagyunk idén, de 2020 és 21-ben a karanténok meg online élet alatt nem voltunk annyit, szóval most 3 évet kell bepótolni. Valamint: marsbeli.blog.hu/2014/07/14/a_tulelok

AnnGel 2022.05.29. 08:28:32

@polgarpatricia: ahhahhh, a túlélők nagyon jó :D
hát akkor ez ilyen, még három év, azt már fél lábon is?
süti beállítások módosítása