Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2022.04.05. 22:17 AnnGel

Na úgy tűnik, hogy csak akkor írok, mikor éppen minden szar.

Hát, azért ebben az idei választásban tényleg nagyon bíztam, mármint szerintem nem voltak illúzióim, de azért arra nem voltam felkészülve, hogy 2/3 már megint. Mindenesetre most mindketten azt nézegetjük a férjemmel, hogy cégen belül mozogva hova lehetne költözni, hogy legalább munkahelyet váltani ne kelljen. 

Közben amúgy volt egy csomó tök jó dolog, például egy hétvégét töltöttünk Londonban, és megnéztük a The Ocean at the End of the Lane színdarabot, és hát csodálatos volt, és megható, és látványos, és ijesztő, és sírtam is egy kicsit rajta, annyira magával ragadó volt.

Múlt héten egyetlen napig beteg volt a lányom, és asszem elkaptam tőle, bármi is az, és most negyedik napja fáj a fejem, és második napja a torkom, és nehéz nyelni is, úgyhogy sorba mondom le a programjaimat a héten, nyaffnyaff.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr1217798459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása