Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2021.02.24. 15:14 AnnGel

Kedden bementem az irodába, és alapvetően nem akartam keddenként bejárni, mert reggel a céges jóga van, és úgy gondoltam, hogy nem érnék be fél 9-re az irodába, hanem inkább itthonról csatlakozom online. Aztán rájöttem, hogy csak rajtam múlik, mert fiam már 6:30-kor tolja az ipart, a bölcsi fél 8-tól nyitva van, úgyhogy reggeli zombulás helyett akár be is érhetnék időben. És be! Csodálatos.

És arra is rájöttem, hogy bár először úgy tűnt, hogy az "irodás" napokon semmire sem marad időm, kiderült, hogy de. Mert reggel részt veszek a jógán (tesmozgás: pipa), buszon oda és visszafelé olvasok (olvasás: pipa), keddenként teammeetingem is van, ami közben kötni szoktam (horgolás/kötés:pipa), úgyhogy tegnap este néztem is, hogy mit csináljak, hát mindent csináltam ma, amit akartam. Fantasztikus. Ja, és persze ilyen napokon még gyaloglok 3 km-t is, mert messze van a buszmegálló. És addig lehet podcastot hallgatni! Milyen praktikus, kényszeresen hatékonyságra törekvő énem tapsikol örömében.

Aztán olyanok vannak még, hogy a gyerekek kapcsolata drámaian javul az utóbbi időben. Hétvégén szüleimnél voltunk, szombat délelőtt olyan jól elvoltak, hogy egész délelőtt olvastam. Délután meg elmentem férjemmel kettesben megcsinálni a ködben úszó Balatont, mert hétvégére romlik el az idő persze. Hétfőn meg már tűz a nap.

Aztán hétfő délután/este egyedül voltam velük, és végig játszottak, persze szétszórták a popcornt a lakásban, de azt legalább konfliktus nélkül. Én meg rendbetettem a konyhát, kipucoltam a wc-t, összehajtogattam a ruhákat, és még mindig nem vesztek össze. Őrület.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr5116438096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása