Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2019.04.03. 16:23 AnnGel

34. és 10. hónap

Címkék: gyerek

Gyerekeket továbbra is elzárom egymástól, nagyon bevált. Időnként megjelenik lányom, játszik az öccsével, aztán mikor terhére van, ismét elvonul. Vannak konfliktusok, de ezel megoldható.

Továbbra is bevált a közös szoba, együtt fekszenek, együtt kelnek. Előfordul, hogy fiam visszadől még aludni reggel, de nem jellemző. Szerintem ettől keveset alszik éjszaka, amit nappal pótol, amitől nem nagyon tudok vele sehova menni, de persze ez legyen a legnagyobb problémám, hogy kb egész nap alszik a gyerek.

Nagylányom:

  • már ritkábban lát "szellemeket", de továbbra is rendkívül creepy, amikor megér, hogy szóljak rá a kisfiúra, hogy menjen el az ágyáról
  • próbál kacsintani, de nem megy neki és ez nagyon vicces
  • egy született Sherlock, ha látja, hogy homokozószettel megyek érte a bölcsibe, akkor tudja, hogy játszótérre megyünk
  • meglepően jó testtudata van, egyik hévégén akkor tornáztam, amikor ébren volt, és a videón látott mozdulatokat egész pontosan utánozta
  • ha kikészítek neki minden alapanyagot, akkor megcsinál magának egy tortillát
  • szeret a konyhában sertepertélni körülöttem, van egy fellépője, és bármit is csinálok, már szalad oda, hogy "nézem, NÉZEM!!"
  • este lefekvésnél szól nekünk, amikor az öccse kidobja az ágyból a cumiját
  • nem mindig értékeli az empátiámat, rám szól, hogy "ne mondjad, hogy milyen bosszantó!"
  • fingás nem maradhat titokban előtte, ha az utcán sétálva eleresztesz egyet, akkor fennhangon mondja, hogy "pukiztál az orrom alá!!"
  • most már hónapok óta az esti rutinunk része, hogy kér még egy "utolsó" adag tejet, majd amikor megissza, kér még, én meg azt mondom, hogy nem adok, ez volt az utolsó. miért? mert kipisilsz. (mármint a pelenkából) ez most már lerövidült annyira, hogy mikor kijövök a szobából, már csak visszaszólok a vállam felett, hogy "ez volt az utolsó! mert kipisilsz! aludjál jól!!!"
  • látszik egy toronydaru az ablakunkból, imádja
  • végre végre átszokott más esti mesére. hónapok óta toronydarut, darugémet, betonkeverőt, betonpumpát, rakodódarus terehkocsit kellett nézegetni, de most lecserélte Berg Judit Hisztimesék c. könyve
  • bizonyos szavakat következetesen rosszul mond:
  • töröm töröm a máTok....
  • add nekem azt, elPakom azt, szita szita péntek...

Kicsifiam:

  • egyszer kel éjjel
  • 2x2-3 órát alszik nappal
  • kapaszkodva lépeget
  • labdázik saját magával, négykézláb kergeti a labdát, amit aztán ellök, majd megint utána megy
  • tapsol
  • kidobja a cumiját az ágyból
  • múlt héten először aludt anyámnál, egyáltalán nem rázta meg, hogy nem én keltem hozzá éjjel, meg hogy nem vagyok ott reggel

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr5814736947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása