Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2018.07.30. 15:27 AnnGel

26. és 2. hónap

Címkék: gyerek

Lányom:

  • kívülről tudja az "a part alatt"-ot
  • amióta látta a "tavaszi szél" gyerekdalok verzióját, azóta állandóan azt emlegeti, hogy "sír a madár"*
  • teljesen rabja a járműveknek, autó, busz, motor, bicikli, repülő, helikopter, traktor
  • levegő nem hagyhatja el hiába a tüdejét, mindenképpen hangot kell adnia hozzá, szóval továbbra is nagyon megy az éneklés, illetve rengeteget beszél
  • ezzel párhuzamosan egyre nehezebb mellette beszélgetni, sőt, lehetetlen, mert ő is belebeszél, vagy ha az nem működik, akkor kézen fog és elhúz a helyszínről
  • szereti, ha a haját fésülgetem
  • időnként kifejezetten engem kér ("anya jön!"), de szerintem csak azért, mert itt volt velünk férjem lánya, és féltékeny volt emiatt
  • kiválaszt egy tetszőleges könyvet, kinyitja, majd rám néz: "énekelj." ha tetszik, amit hall, akkor hozzáteszi: "ez jó lesz. énekelj."
  • egyre fontosabb neki, hogy mi az övé, úgyhogy egyre többször hangsúlyozza, hogy "nyuszikám", "mamikám", "az ééééén apukám"
  • megtanítottuk neki a teljes nevét, egyelőre keveri az öccse nevével, illetve kitalálta, hogy az én nevem a "férjemneve Anya"
  • elkezdtünk dalszövegeket gyártani az "a part alatt" dallamára. egyik nap autózás közben szólongatta az apját, és magyaráztuk, hogy apa vezet. ezzel nem elégedett meg, tovább folytatta, én pedig figyelmét elterelendő elkezdtem neki énekelni, hogy "apa vezet, apa vezet" és kitaláltam hozzá szövegeket. ez annyira megtetszett neki, hogy rendszeresen kéri, hogy énekeljek ("énekelj cicáról, énekelj kutyáról, apa vezet, énekelj!"), sőt, időnként magának is már új szöveggel énekelget.
  • rajtakaptam, hogy képek alapján már mesél magának könyvből
  • sokat simogatja az öccsét, időnként kitalálja, hogy ölbe akarja venni

Mindeközben az öcsi:

  • eszik, alszik, kurvakövér, én meg rengeteg eszem. veszprémben 5 óra körül újra leültem ebédelni (leves + főfogás), ha pedig anyósomnál vagyunk, akkor ő már külön főz uzsonnára is, mert tudja, hogy ebéd után hamar megéhezem. de ciki.
  • rengeteget mosolyog, imádja, amikor beszélünk hozzá, illetve egyre többet gőgicsél
  • amikor ébren van, akkor akár egy órát (!!) elnézelődik egyedül**
  • szuperképessége, hogy egyedül simán elalszik. este szoptatok, fürdetés, be az ágyba, és aztán némi nézelődés után beszunnyad
  • éjjel 6-7 órát már simán alszik egyhuzamban, csak ezt nyilván este 8-tól teszi éjjel 2-3-ig, utána pedig három óránként kel. próbálom átprogramozni, megébreszteni 11 és éjfél között, hogy akkor egyen, és onnan számolva aludjon 6-7 órát, egyelőre mérsékelt sikerrel

Eltelt 8 hét, úgyhogy most már járhatnék babás tornára, de természetesen 32-34 fok van, így maradunk inkább a légkondis lakásban.

*lelkiállapotomat jól leírja, hogy egészen meghatódtam ezen a rajzfilmen, hát milyen jó már, hogy párt talál magának a madár! jesszus, hormonok.

**ilyenkor persze lelkiismetetfurdalás is gyötör, mert szegény gyerek ott sínylődik az ágyban egyedül, dajkálgatnom kellett volna. de máskor meg amint leteszem, rövid időn belül alszik, és ezt sosem tudom előre. meg gondolom csak szólna, ha rossz lenne neki ott.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr5714150895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása