Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2018.07.08. 17:41 AnnGel

25. és 1. hónap

Címkék: gyerek

Kicsit megkésve, de,

a nagylány

  • többszavas mondatokban beszél ("a repülő fenn van az égen"), de a kutya még mindig következetesen "uhu", a motorja meg "okom"
  • érti, hogy bármikor bármiről tudunk videót és képeket nézni, úgyhogy időnként odaül mellénk, és bejelenti, hogy 1) saját magáról magáról 2) repülőről/kutyáról/fókáról nézne képeket vagy videókat. ezt egyelőre az apjára delegáltam, adom a hülyét, hogy én nem tudok ilyesmit mutatni, úgyhogy egyelőre ez csak esti program, napi max 10 perc
  • egész nap énekel, lefekvés előtt is valami fél órán keresztül tolja a repertoárt, méghozzá egész felismerhetően
  • van közös duónk, ahol én a sor elejét, ő pedig a rímet énekli
  • meglepően ügyes, a játszótéren felmászik a kötéllétrán, de továbbra is nagyon óvatos, ha más gyerekek is vannak ott, akkor inkább odébbáll
  • próbálom arra tanítani, hogy nyugodtan menjen oda a többi gyerekhez, és kérje vissza a saját játékait, de egyelőre nem csinálja, inkább csak énhozzám jön oda és mószerol
  • továbbra is nagyon megy az a játék, ahol az öccsének odaadja a játékát, majd azt mondja nekem, hogy "elvette tőlem!!"
  • a vállára dobja a textilpelenkát és így cipel a plüsseit, illetve időnként leméri őket a mérlegen. a babáját már egészen ügyesen pelenkázza.
  • tudja, hogy ha elkezdi trancsírozni, akkor elveszem a kajáját, így mostanában rámszól, hogy "menjinnen", mikor nekiáll enni. mert egy zseni.
  • összességében nagyon jól viseli azt, hogy lett egy testvére, alapvető dolgokban nem "romlott el", esténként simán fekszik, reggelente lelkesen megy bölcsibe, étvágya jó, öcsit nem bántja, és továbbra is imád a nagyszülőknél aludni. természetesen az apa a sztár, én nem vagyok jó este, ha be kell hozzá menni, illetve tegnap, mikor a hátát simogattam, akkor bejelentette, hogy "apa simogat, anya menjinnen". ennek vannak előnyei is, mert hétvégén reggel meg délután "anya alszik, öcsi alszik, apa gyere!". persze ha csak én vagyok vele, akkor rám fanyalodik, sokat énekelünk, szoptatás közben leginkább azt lehet.

a kisfiú pedig

  • eszik, alszik, hízik
  • időnként a hasát fájlalja
  • kétszer kel éjjel
  • sokat mosolyog
  • az esetek felében csak leteszem, és magától elalszik, másik felében kell ringatni/simogatni/hordozni/babakocsiztatni/cumit adni neki. szerencsére tudja, mikor melyiket kell csinálni, este éjjel ill hajnalban nem parádézik, napközben kívánja az asszisztenciát.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr3714100771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása