Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2017.08.17. 00:21 AnnGel

Alvászat

Vannak időszakok, amikor jobban megy, máskor meg rettenetes. Még július elején írtam arról, milyen nehezen alszom vissza, meg hogy minden szarra felébredek, utána meg forgolódom. Aztán pár hete egyik este valamilyen megfontolásból magamhoz öleltem egy plédet, és kiderült, hogy segít. Azóta ha felébredek (ami minden éjjel megtörténik, mert a kicsike továbbra is felkel egyszer), csak átölelek egy takarót vagy párnát, és azonnal visszaalszom.

Annyira jól megy ez mostanában, hogy egyik éjjel pont azon kellett küzdenem, hogy rendesen felébredjek. Volt valami iszonyúan nyomasztó álmom, amiből felriadva azonnal visszaaludtam. A második álomban egy föld alatti laborban voltam, és iszonyúan rugdalt valami a hasamban, jobbról balra mozgott. Nem fájt, de kellemetlen volt, mint terhességem vége felé. Kiderült, hogy 15 nem emberi magzatot ültettek belém, és lassan szülni fogok. Közben egy másik nő azt sikoltozta, hogy engedjék oda a lényekhez, amiket gyermekeiként szeretett.

Mikor végre ebből is felébredtem, és kérdőjel alakú fejjel néztem bele az éjszakába, még mindig éreztem a rugdosás fantomfájdalmát a hasamban.

Ekkor elővettem a telefonomat és kicsit nyomkodtam az internetet, mert attól féltem, hogy ha azonnal elalszom, akkor folytatom az álmot.

Hát, így telnek mostanában az éjszakák, micsoda öröm.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr3512756554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása