Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2016.12.23. 16:31 AnnGel

Konzumidióta

Vettünk magunknak egy robotporszívót, ezzel hivatalosan is agyon van gépesítve a háztartásunk, mert már van mosogató- meg szárítógépünk is (mármint külön-külön) (nem egyben, az fura lenne). Nem bírtam ki, hogy berakjam a karácsonyfa alá, ezért már tegnap kibontottuk és beüzemeltük. Kíváncsi vagyok, hogy válik be, hiszen a normál porszívózáshoz képest iszonyú lassú, és végül is tizedannyi idő alatt kiporszívózhatnék. De nem teszem. Attól, hogy sok időm van, attól még (sajnos) nem szerettem meg a házimunkát, a porszívózást meg valamiért kifejezetten gyűlölöm. Viszont a hajam hullik, a kislány meg nemsokára négykézláb volt közlekedni mindenfelé, úgyhogy tisztaságot kell tartani.

Szóval most rácsuktam a konyhaajtót, aztán hadd zúzzon. Addig meg megyek hajtogatni. Kéne arra is egy gép.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr4112069977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mefi · http://mefi.be/ 2017.01.05. 21:58:54

Nekünk egy Electrolux porszívót hozott egyszer a Jézuska, ami morzsaporszívó, meg ilyen "öt perc alatt körbeszaladok a lakáson" típusú gép. Imádtam, de egészen addig, míg pár hete pont a karácsonyi őrület előtt el nem romlott, nem jöttem rá, mennyire hasznos dolgok is ezek.

AnnGel 2017.01.06. 20:39:23

Nahát, olyat én is kaptam, anyum letett darabját, de nekem nem jött be. Nem szívott rendesen, és sokszor csak tolta maga előtt a porcicát. Pedig az ötlet szuper, mert azért (is) utálok porszívózni, mert elő kell szedni a gépet, bedugni, cipelni kell, nehéz stb, aztán kihúzni, vissza a helyére.
süti beállítások módosítása