Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2016.12.02. 16:21 AnnGel

Jaj ez még korai... vagy nem?

Annak örömére, hogy a kiscsaj betöltötte a hat hót, nekem megjött a menzeszem. Mikor mondtam férjemnek, akkor azzal viccelődött, hogy akkor szuper, neki is lehet állni a következő babának. Jót nevettem (és szörnyülködtem) rajta, de aztán belegondoltam, hogy egyre több ismerőstől hallom, hogy 15-18 hónap korkülönbséggel születtek gyerekeik, és bár az első másfél év szar, utána nagyon egymásra találnak és nagyon könnyű velük. 15 hónap... az azt jelenti, hogy most teherbe kéne esnem. És bár nagyon nagyon szerettem a terhességet, mégiscsak JESSZUS, nem, ehhez lehet, hogy most még annyira nincsen kedvem.

Köztem és testvéreim között 9 és 7 év a korkülönbség, anyum kb egész életében gyereket nevelt, testvéreimmel nem nagyon találtunk egymásra. Meg az is kérdés, hogy akarok visszamenni dolgozni két gyerek között? Ha igen, akkor legalább egy évet kéne. De nem akarom egy éves korában bölcsibe adni a picinnyt. Annyira meglepően könnyű most itthon ezzel az eggyel, nagyon élvezem, és szeretném is még kiélvezni. Szóval itt tipródom, nem gondoltam volna, hogy ez a kérdés ennyire hamar aktuális lesz.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr9512017287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2016.12.04. 08:38:10

A lányaim között 2 év (+ 10 nap) a korkülönbség, és nagyon jól megértik egymást.
Úgy látom, továbbra is a legjobb barátnői egymásnak, noha most már mind a ketten húsz fölött vannak.

AnnGel 2016.12.04. 15:55:37

Na de meddig volt nehéz az elején?

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2016.12.04. 17:22:53

@AnnGel: Nem volt nehéz az elején.
Legalábbis nekem nem - lehet, hogy a feleségem mást mondana. :-)

tapsiful 2016.12.05. 15:16:00

A nővérem és köztem 2 év van, és egész életünkben véletlenszerű vadidegenekkel is jobban megértettük egymást, pedig dolgoztunk rajta mind a ketten, hátha találunk valami közös témát. Szóval nem törvényszerű, hogy csak azért, mert valakik kis korkülönbséggel született testvérek, "egymásra találnak".
süti beállítások módosítása