Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2016.05.12. 18:55 AnnGel

Még nem szültem meg

Jövő hét szombatra vagyok kiírva, ami elég para, mármint bő egy hét múlva lehet, hogy már lesz egy gyerekem??!? Bár tudom, már most is van, csak most még egyszerű róla gondoskodni, könnyen tisztán tartható, nincsen hangja, és praktikusan mindenhova magammal viszem. Viszont hétvégén hidegfront lesz, és fronthatásra szokás szülni, szóval ki tudja, lehet, hogy ez lesz a pünkösdi program.

Ma beugrottam meglátogatni a kollégáimat, eredetileg csak egy szokásos bundáskenyér reggeliről volt szó, de aztán körbeköszöntem mindenkinek. Picit szakmáztunk is, és egyrészt örülök, hogy ezzel már nem kell foglalkoznom, másrészt van egy csomó kezdeményezés, amit csinálni kéne/kellett volna, de hiába adtam át az utódomnak, elvesztette a füzetét (!!??), nem tud vele foglalkozni, vagy el is felejtette, és így egy csomó minden előröl fognak szegények kezdeni, mert fogalmuk sincsen, hogy én már utána jártam. Szóval rájöttem, hogy én szívesen konzultálnék ezekről rendszeresen, a dirigálás marha jól megy, csak dolgozni ne kelljen.

Ma meg ellógtam a tornát, aludtam helyette, de hát mikor lustuljak, ha nem most. Meg különben is, esik az eső, és amikor esik az eső, akkor inkább ilyeneket kell gyártanom:

img_20160510_201344.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr268712008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása