Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2016.05.06. 11:35 AnnGel

Vettem fonalat és könyveket, hogy ne szenvedjek semmiben hiányt (milyen naiv vagyok ugye, hogy azt remélem, hogy a gyerek édesdeden fog napközben aludni, én meg horgolgatok?), megdicsért a háziorvosom, hogy milyen jól nézek ki (és tényleg!), ma végre elmegyünk kertészetbe, és lecseréljük a tavalyról maradt elszáradt növénycsonkokat az erkélyről valami élőre.

Nagy fájdalmam, hogy nem lehet egyszerre olvasni és horgolni, de észrevettem, hogy időszakaim vannak leginkább. Most volt pár hét olvasós, az S-t még mindig nem fejeztem be, mert nem túl pihentető, meg a sztori sem fogott meg annyira (pedig már csak a negyede van hátra), de közben elolvastam Az elvarázsoltakat Rene Denfeld-től meg a The Storied Life of A. J. Fikry-t Gabrielle Zevintől. Előbbi nyomasztó, mégis gyönyörű, utóbbi pedig rendkívül bájos, helyenként szomorkás, de szép történet.

És persze az állatkák: a horgolást támogatja az Unbreakable Kimmy Schmidt és a How to get away with murder c. sorozatok.

pixlr_20160506113211438.jpg

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr668678130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alisarboissay 2016.05.06. 13:42:25

Szia!
Regota olvaslak..., gondoltam, most meg is szolalok.
Szep szülest (kizarolag jo elmenyekkel) kivanok- mar ha lehet ilyet- neked, kislanyodnak es a ferjnek is.
Ha lesz idöd es eröd irj utana is.

Alisar

AnnGel 2016.05.06. 14:39:43

Nagyon szépen köszönöm :)
süti beállítások módosítása