Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2016.03.21. 00:04 AnnGel

Ajánlók

Pénteken egészen váratlanul úgy alakult, hogy szabadulni mentünk a Mindcrime szabadulószobájába, és remekül szórakoztunk. Ez volt a második alkalom, hogy ilyen helyen voltam, és szerintem sosem fog kiderülni, hogyan boldogulnék, mert eddig mindig a zseni barátainkkal mentünk, akik iszonyú gyorsan és fáradhatatlanul pörögnek, és akkor sem adják fel, amikor számomra már tökre reménytelennek tűnik. Én még általában a szobában tátom a számat, mikor ők már megtalálják az első lakatot és kulcsot.

Nemrég megnéztük a The Lobster-t, ami abszurd és nyomasztó és szörnyű, mégis azóta is mindenkinek ezt emlegetem. Egy olyan alternatív valóságban játszódik, ahol azokat az embereket, akiknek nincsen párja, elviszik egy hotelbe, ahol 45 napjuk van megtalálni szerelmüket. Amennyiben ez nem sikerülne, állattá változtatják őket. A párkeresést nehezíti, hogy csak akkor működhet a kapcsolat, amennyiben van valami közös bennetek: mindketten rövidlátók vagytok, vagy bicegtek, szép hangotok van, vagy rendszeresen vérzik az orrotok. Tényleg iszonyú ez a film, de azért nézzétek meg.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr368508284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása