Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2014.08.28. 22:17 AnnGel

Az a helyzet, hogy most éppen nyaralok. Előtte sikerült beköltözni, időre készen lett majdnem minden, bár a netet még nem sikerült bekötni a lakásba (nő sikoly, háttérben összetörik valami, felsír egy gyerek). Ez nem azt jelenti, hogy nomád módjára éltem két hétig és nyersen faltam a húst levadászott áldozataimról - szerencsére van céges mobilnetem, így elevickéltem valahogy. A nettelen időszakra felkészülve letöltöttem egy évad Shamelesst (függő vagyok), némi Orphan Blacket (eddig izgalmas), és Leftoverst (ez miről szól??).

Még nincsen mindenhol világítás, a szekrény sincsen teljesen készen, de még nyaralás előtt két nappal megérkezett a kanapé. Hmm, kanapé! A puffot elfelejtették hozzá hozni, de mit számít, hiszen kanapé! Végre van hova leheveredni, lehet róla sorozatot nézni, fetrengeni, ledobálni rá minden szart, mert kanapé! Boldog vagyok.

Boldogságomhoz adhatna (ha nem égtem volna már ki a végére), hogy a reménytelennek tűnő fejlesztést végül leteszteltük és működött, így pénteken végre mindent magasról lefosva állíthattam be az out of officeomat.

Majd mesélek valamikor a nyaralásról is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr666646667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása