Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2013.03.05. 21:40 AnnGel


Egészen eseménytelen hetem van, elmarad az orosz és a tánc is, jól esik kicsit semmit sem csinálni 8-9 óra munka + 3 óra utazás után. Ennek örömére el is jöttem korábban munkából, hogy meg tudjam etetni az orosztanárnőm macskáját, de még időben hazaérjek utána, hogy egy visszatérő vevő harmadjára is megnézze a lakást. Nagyon remélem, hogy megveszi, mert ő beleegyezett, hogy július végéig maradjak, és az nagyon jó lenne, nem szeretnék egy hónapon belül költözni, aztán nyáron meg megint.

Aztán azon tűnődtem a villamoson (amiről elfelejtettem leszállni, mert tumblr-t pörgettem rajta), hogy te jó ég, mit fogok csinálni, hiszen hihetetlenül sok időm van ma (=eljöttem fél órával korábban), aztán hamar feltaláltam magam. Elmentem szoláriumba, ahol mindenképpen 12 percet akartak rám sózni, mert hogy 6 perc után semmi sem fog látszódni rajtam, de hát basszus, nem normálisak, nem gyorsan akarok barnulni, hanem csak nem szeretnék ennél fehérebb lenni. Aztán elmentem pad thaiért, megnéztem egy Office-t, micsoda izgalmak történtek velem ezen a mai napon is, tökre érdekfeszítő.

Vasárnap végre befejeztem a Fringe-t, de ennek nem volt semmi értelme, és annyi logikai hiba van benne, hogy felsorolni sincs értelme, komolyan, ez bosszantó.

De ma legalább volt időm átnézni az e-bookjaimat (bőség zavara), most pedig bevackolom magam a kanapéra, és nézek olyasmit, aminek van értelme. Vagy olvasok. Vagy csak egyszerűen elalszom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr75160464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása