Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2012.07.22. 19:47 AnnGel

To do


A hétvégém nem volt túl pihentető, de legalább társasággal és társasjátékokkal tele, meg persze hullámzó Balaton, fújó szél, eső.

Elutazott a tanárnő, így három és féle hete nem volt oroszom. Persze megfogadtam, hogy pótlok és  ismétlek egy csomót az egy hónapos szünet alatt, persze nagy szart. Most még van kilenc napom erre, lássuk, fogok-e bármit is tenni ez ügyben.

Aztán persze ott van a két szóló, az egyikből két hete ugyanaz a pár másodperc van meg, a másikba bele sem kezdtem, nem egészen hat hét múlva elő kellene adnom őket, össze kéne kapnom magam.

De mostanában a szokásosnál többet olvastam, legalább ennyi.

Fáradt vagyok és sokszor úgy érzem, soha nem is fogom magam kipihenni. Sohasoha.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr745160425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása