Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2011.09.30. 21:01 AnnGel

#905


Elkezdődtek a sorozataim, csak kicsit bajban vagyok, mit is nézzek. Mert minden úgy kezdődik, hogy mikor éppen szünetelnek, akkor jobb híján bedarálok egy addig nem ismertet, de azt pedig annyira megszeretem, hogy mikor beindul a szezon, akkor azt is folyamatosan nézem, de mikor eljön a nyári szünet, akkor... és így tovább. Chuck még nincsen, viszont van Office, Parks and Recreation, How I Met Your Mother, Community, Family Guy, Fringe, remélem nem felejtettem ki semmit.

Aztán a hét egész kellemes volt, kétszer is táncoltam (ezen kívül megyek holnap is, meg hétfőn is), szerdán csajos estén is részt vettem, és két másik embert szoktattam rá a Pad Thaira. Ezen kívül legnagyobb meglepetésemre kaptam a cégnél Eminens Excellence Awardot (igen, van ilyen, multi, na), szóval egy szavam sem lehet, hogy nem ismernek el vagy bármi.

Ma pedig szóba került, hogy ki milyen képzeteket társít a számokhoz, például szerintem az 5 és a 7 gonoszak, a 4 kicsit béna, de a 8 az szép, de egy kollégám a 17-et szereti, ami szerintem meg nagyon nem jó.

Itthon pedig a macska bojkottálta a takarítást, a szöszölő láttán folyamatosan fújt, hülyén nyávogott, követett, majd inkább elbújt.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr545160330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása