Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2011.06.21. 21:36 AnnGel

Most negatív


Ma volt leghosszabb a nappal, innentől csak rövidebb lesz. Te jó ég, mindjárt itt a tél.*

Egy csomó dologról akarok írni, aztán mindig elfelejtem. Akarok írni a Mad Menről meg Community-ről, könyvekről, hétvégékről, de mire leülnék, ismét hétköznap van, és ki vagyok purcanva.

Mindig elhatározom, hogy korábban lefekszem. Sosem sikerül. Hajat kéne festenem. Többet tanulnom. Többet olvasnom. Kevesebbet idegesítenem magam a táncostársaimon. Kevesebbet gondolni a munkámra. Frusztrál, hogy minden telefonbeszélgetésből csak három apróságot nem szoktam érteni, hogy miből, mennyit, mikorra szállítanak, ami így nem túl hasznos.

Behalt az asztali gépem, nem működik a hálókártyája, de nem is baj, mivel bármit is csinálok vele, tíz perc után kikapcsol. Hevesen dobogó szívvel figyelem mindig, vajon sikerül-e átmásolnom a hetekkel ezelőtt letöltött sorozatok egyes epizódjait a pendrive-omra, mielőtt az egész minden előzetes figyelmeztetés nélkül leáll. Csupa izgalom, dráma, feszültség.

Asszem ma már nem festek hajat.

*Egymástól függetlenül írtuk meg, de tényleg.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr255160289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_121522 2011.06.21. 22:28:48

Esetleg egy portalanítás és/vagy tápcsere megoldás lehet a problémára, bár nem garantált.

Ismeretlen_119215 2011.06.21. 22:32:18

[edem](#11421294) volt portalanítás, de nem segített, van még néhány tippem, végigpróbálgatom, köszi!

Zazálea · http://www.zazalea.blogspot.com 2011.06.23. 10:20:01

írj(unk) a mad men-ről,az nekem szívügyem.Én már írtam is.:o)
süti beállítások módosítása