Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2011.06.03. 20:15 AnnGel


Egészen jó ötletnek tűnt, hogy otthonról dolgozzak, aztán mégsem, mert ennyi erővel lehettem volna az irodában is, pisilni alig volt időm kimenni. Bár legalább így senki nem látta, hogy a sírás szélére sodort, mikor emberek számonkértek dolgokat, amiket nem értek, miért nem vettem észre egy hibát, amiről nem tudtam, hogy hiba, illetve mikor két kolléga egymásra mutogat, hogy őt kérdezd. Meg a wifin keresztül nem értem el a hülye céges szervert sem, így ahelyett, hogy a teraszon ücsörögtem volna, be kellett vonulnom a legsötétebb leghidegebb szobába a LAN kábelhez, és onnan továbbra sem értenem bizonyos táblázatokat.

Aztán kiderült, hogy nem tévedésből utaltak nekem több pénzt, mint kéne, hanem mert adójóváírtak, így ennek örülök, aztán Anyuval elmentünk vásárolni, ami szintén gyógyír a sebekre, és a blogom statisztikából látszik, hogy mennyien kerestek rá a Barbibébi kritikámra, illetve mennyi blog hivatkozza a bejegyzést, így már nem olvastam és fikáztam hiába. (Tényleg, mit olvassak legközelebb?)

Így legalább a dolgok kiegyenlítették egymást.

Vasárnap pedig fellépés.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr775160280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása