Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2010.09.11. 21:01 AnnGel

Vásárlásról

Az egész úgy kezdődött, hogy néhány éve kaptam piros csizmát (pedig én aztán feketét feketéhez) és rájöttem, hogy ez jó, fekete nadrág, bőrkabát, kiscsizma, kopogok elegánsan, meg minden. Persze két év alatt széjjel ment, így a héten gondoltam veszek egy újat, meg egy feketét is, és ha már egyszer nyáron felfedeztem, hogy a rövid szoknya jó, akkor veszek télire is egy rövidet, majd mutogatom a térdemet harisnyában jól.

Hősiesen végigküzdöttem magam az emberekkel tömött plázában, összeszorított foggal mormoltam magamnak, hogy kitartás katona, küldetésünk van, csizma nélkül nem megyünk sehova. De ha már útbaesett néhány másik bolt, akkor már néztem magamnak néhány plusz dolgot, amik majd milyen jól fognak menni a csizmákhoz. Gondolom ebből már kitalálható, mit nem vettem ma. Ellenben lett egy csomó másik cuccom.

Az eset hasonlít egy kicsit a tavaszi szandálvásárláshoz, amikor szereztem egy lilát (mert olcsó volt, és muszáj megvenni), és egy hónappal később vennem kellett néhány blúzt és felsőt, ami megy hozzá (mert nem állapot, hogy nincsen lila ruhám, ha már egyszer van hozzá lábbelim), amire rá néhány hétre ismét a boltban találtam magam, ahogy olyan szoknyákat kerestem, ami megy az új felsőkhöz.

Nem voltam én mindig ilyen, nem értettem, hogy lehet valakinek sok ruhája, vagy cipője, éveken keresztül két fekete nadrágban és egy bakancsban húztam ki a telet (meg egy szandálban a nyarat), de aztán valahogy előjöttek a színek, és azóta nincsen nyugtom. És férfiak, ne higgyétek, hogy ez nekünk szórakozás. Ez küzdés.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr835160168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_23244 2010.09.11. 22:13:13

hát pontosan így van, és nagyon hálás lennék, ha elárulnád, hol lehet piros (továbbá bordó, illetve barna) csizmát kapni.

Ismeretlen_119215 2010.09.11. 22:20:12

Ma a Westendet térképeztem fel piros csizma szempontból, de nagyon nincsenek jók (csak 3ezerért rettenetesen kényelmetlenek). Holnap az Árkádban nézem meg, ott van Deichmann és Humanic is, ez utóbbiban szoktak lenni jók.

fairylona · http://fairylona.sfblogs.net/ 2010.10.21. 07:48:11

Aki fölfázós, annak kamikáze dolog a téli szoknya. Nadrágban is ugyanúgy lehet csinosnak lenni, csak nem leszel beteg.

Ismeretlen_119215 2010.10.21. 09:36:59

A legmelegebb nyári napokon is képes vagyok felfázni, szóval kezdem elveszteni a hitem a felfázás és a hideg közötti kapcsolatban. Amúgy meg rétegesen öltözködöm, csizmát hordok, nem harisnyát veszek a szoknya alá, hanem sztreccsnadrágot, így konkrétan kevésbé fázok, mint mikor csak nadrágot veszek fel.
süti beállítások módosítása