Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2010.05.07. 23:58 AnnGel

Visszaolvasva jövök rá, hogy az utóbbi hetekben mindig arról blogolok, hogy nincsen időm blogolni (vagy arról, hogy nincsen időm dolgokra), ahelyett, hogy arról blogolnék, mit is csináltam valójában. És mikor végre írhatnék, elfelejtem, miről akartam, addigra elszáll az ötlet vagy a hangulat (pedig most már jegyzetelek is, kicsi lila spirál füzetbe, ceruzával, vonaton, időnként az ablakból kinézve, ábrándosan). Hátmost.

Talán be kellett volna vásárolnom, gondoltam, mikor késő este hazaérve rájöttem, mennyire éhes vagyok. Találtam egy tojást és joghurtot a hűtőben, nem tudom, ebből lehetett-e volna kreatív vacsorát összehozni, így csak megettem a kettőt egymás után.

Sorozatokat nézek lefekvés előtt (bezzeg erre van idő, cikkekkel meg elmaradásban, mi?), és időnként azon gondolkodom, hátha bele lehet sűríteni egyetlen életbe a szablyát, a táncot, az oroszt, és a programozás, de valahogy aztán sosem sikerül, valahol ott akadok el, hogy 24 óra van még mindig egy napban, hét nap egy hétben. Ettől függetlenül rendületlenül töltök le orosz tankönyveket, én megteszek minden tőlem telhetőt kérem szépen.

Szocializálódás terén sincsenek gondok, barátokkal iszom a beherovkát az idei első Gödör melletti füves részen töltött este során, másnap kívülállóként találkozóra megyek, ahol sok az ismeretlen, amitől először zavarba jövök, de nem esznek meg, így később sokat beszélek.

És megkaptam az egyik felvételt a szombati versenyről, igen, gyönyörűek vagyunk, szépek vagyunk, egyszerre mozdulunk. Háromszor egymás után megnéztem, amitől fellelkesültem, igen, ezt akarom, akarok saját koreográfiát is, fel akarok lépni egyedül, amint rájövök, mikor is fogom ezt művelni, bele is vágok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr825160124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása