Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.10.29. 00:09 AnnGel

Énis, énis!

Ha már mindenki álmodósat ír, akkor én is (nem vagyok egyéniség): az utóbbi napokban olyanok vannak, amik teljesen összhangban állnak a mostanában engem foglalkoztató dolgokkal, így jött össze a hét gyöngyszeme, mely szerint utazunk valahova, de aztán egyedül maradok és elveszek, nem találom a fontos cuccaimat, majd a szállásra visszatérve (ami nem más, mint Nagymamám háza, amihez sok emlékem kötődik) egy professzor vár, hogy álljunk neki a szakdolgozatomnak.

Aztán a mostanában rendszeresen adagolt Buffynak hála időnként újra gimis vagyok (véletlenül sem vámpírvadász), tegnap pedig egy tigris harapott meg (a hiénás epizód miatt, biztos). Ezen kívül még dolgozni szoktam, ami igen fantáziátlan.

A mai biztos arról fog szólni, hogy munkahelyet váltok.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr255160054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

woof 2009.10.29. 15:08:35

Nekem is sikerült úgy három hete összehoznom a leghülyébb álmomat ever, azóta is a csodájára járok. Elindultam Dél-Koreából Japánba. Úszva. Aztán néhány kilométer után visszafordultam, mert fújt a szél és féltem hogy kisodor Észak-Koreába. (Nem, nem kell megnézni a térképet, én is tudom.) És ez csak a töredéke volt.

Ismeretlen_119215 2009.10.29. 15:10:36

Ez nagyon jó :D
süti beállítások módosítása