Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.08.30. 14:15 AnnGel

Átnéztem, milyen könyveim vannak (egy polcnyi Stephen King, Vampire klánregények, Harry Potterek, Wass Albert, Anne Rice, ezekből már egy jellemrajzot is össze lehet hozni), és megtaláltam gyorsírással írott naplómat. Nem is emlékeztem rá, hogy öt éve kezdtem, és majdnem két évig írtam. Kemény.

Beleolvastam (bár nehezen megy, rég nem gyorsírtam), és meg sem lepődtem, hogy bosszankodással, rágódással van tele. Viszont rájöttem, mennyi mindent sikerült tisztázni vele, mennyire megkönnyebbültem, hogy kiírtam aggodalmaimat, mérgemet, amit másnak sosem mondtam volna el.

Két kötet Veszprémben maradt, a harmadikat magammal vittem Bp-re, de ott végül abbahagytam. Ha most nem kerül elő, eszembe sem jut, hogy valaha írtam ilyet. Talán most folytatom.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr45160011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adeptus · http://voxadepti.sfblogs.net 2009.08.31. 12:51:05

OFF: Minden jel szerint ugyanazt a könyvet olvassuk, de te előrébb tartasz.

Ismeretlen_119215 2009.08.31. 13:00:21

Amerikai Istenekere, vagy a Fejős Évára gondolsz? :D
süti beállítások módosítása