Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.05.26. 09:07 AnnGel

Címkék: jogsi

- Tudod, vizsgán már nem segíthetek neked, hogy jó-e az a parkolóhely, meg most hogyan fordulj be... de végül is vizsga előtt segíthetek...tudod...
- ?
- Vannak olyan vizsgáztatók, akik a pénzre hajtanak, ha esetleg biztosra akarsz menni...

Ehö.

Most mondhatnám azt, hogy végiggyakoroltunk minden vizsgaútvonalat, és tuti nem lesz gond, de ma kiderült (ismeretlen helyen vezettem), hogy nincsenek is konkrét útvonalak, csak kötelezően érintendő csomópontok, így simán bevihet a vizsgáztató a susnyásba, ha arról van szó.

És nem is tudom, mérgelődjek-e, meg hogy ki is a szemét. Mert ha belegondolunk, ha én megbukom, az oktatómnál veszek további órákat, így neki az érdekei azt diktálják, hogy ne menjek át, de ő mégis szólt erről (mint ahogy rutinon is elárulta, melyik szám melyik tételt takarja).

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr405159927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Merlin 2009.05.26. 09:38:45

Ez nem egészen így van! Ugyanis az oktatónak érdeke, hogy te átmenj. Szerintem ez egy rossz sztereotípia, hogy a pénzre hajt. De lehet, hogy tévedek.

Ismeretlen_119215 2009.05.26. 09:41:36

Hm, na jó, erősen fogalmaztam. Úgy értettem, hogy a két variáció közül, tehát hogy átmegyek-e vagy sem, tehát veszek-e nála még órákat, vagy sem, számára pénzügyileg az a kedvezőbb, hogy ha van még munkája velem.

Ismeretlen_121522 2009.05.26. 10:12:50

Viszont ha nem mész át nála, akkor esetleg nem ajánlod be az ismerősöknek, és lehet, hogy nyer veled +10 órát, de veszít másokon sokkal többet. Amúgy pedig ha logikusan végiggondolod, persze, hogy nem fix útvonalak - én sem ahhoz kötném a jogsit, hogy begyakorolt útvonalon mit kezd a delikvens, hanem hogy ismeretlen helyen, ismeretlen helyzetben hogyan reagál.

Ismeretlen_119215 2009.05.26. 10:22:50

Ha nem megyek át nála, nem az oktatóra leszek mérges, hanem a vizsgáztatóra, hiszen ő pontoz, és ő határozza meg az útvonalat, ő kötekedik, hogy szerinte nem néztem be eléggé a jobbkezes utcába, szerinte nem nézem elég sűrűn a tükröt, és nem forgatom a fejem, hogy lássam a holtteret. Szóval az első állításod ebből a szempontból nem állja meg a helyét. Eddig mindenhonnan azt hallottam, hogy fix útvonalak vannak, és húzod az egyiket, azon mész. És ha belegondolsz, életed nagy részében ismerős utakon fogsz menni, ahol már rutinos vagy. Ott, ahol meg ismeretlen a környék, még a tapasztalt vezetők is belekeveredhetnek, utolsó pillanatban sorolhatnak be másik sávba, utolsó pillanatban rángatják a kormányt a kátyúk elől, tökörésznek a táblákat figyelve, hogy ke? Ezeknek nem örülnek vizsgán. Ha elkerülök egy ismeretlen jobbkezes utcába, újra 20-szal zötyögök, mert nem tudom, hol van fekvőrendőr, hol lehet kanyarodni, hol vannak kátyúk. Ekkor rám fogják, hogy bizonytalan vagyok. Nyilván az vagyok, mert nem jártam még erre. Ha meg ismerem a helyet, akkor sokkal magabiztosabban vezetek, hiszen tudom, mi merre.

Ismeretlen_17686 2009.05.26. 18:42:40

és volt egy csoporttársam egyetem alatt, aki elhatározta, hogy márpedig ő nem fog pénzt adni a vizsgáztatónak, mert tud vezetni, és akkor valami négy alkalommal megbukott, és akkor utána mégis adott pénzt.

Ismeretlen_119215 2009.05.27. 10:11:24

Basszus :S

Merlin 2009.05.27. 13:58:19

Abba gondolj bele, hogy nem ellened irányul, ha megvágnak. Fogd fel úgy, hogy a fegyver tartás is vizsgaköteles. Ha rossz vezető vagy és hibázol az a te ,de mások életébe is kerülhet. Ez így durván hangzik, de igaz. Teljesíts legjobb tudásod szerint és nem buktatnak meg.

Ismeretlen_119215 2009.05.27. 14:26:14

Merlin, jajj, de naiv vagy :( Olvasd el újra a 2009. 05. 26. 10:22 kommentemben, mennyi szubjektív tényező van, amibe ha akar, beleköt, ha nem akar, nem. És ezen vizsga múlhat. Ha padkázom, nem adok meg elsőbbséget, összekeverem a balt a jobbal, piroson átmegyek - ez mind bukás, tiszta sor. Ha ilyesmit csinálok, ne is menjek át. De egy csomó hibapont a vizsgáztató jóindulatán múlik.

Merlin 2009.05.29. 12:53:07

Elég nagy baj lenne, ha attól függne a jogsi, hogy milyen jó fej a vizsgáztató. Bár, ha ennyire félsz, még mindig van egy másik, alternatíva, amit az orkok is csinálnak! Megveszed a jogsid a Józsin, és nem kell félned, a vizsgáztató jóindulatától. ;P

Ismeretlen_119215 2009.05.29. 14:50:02

Merlin: igen, elég nagy baj is van. A világ ilyen.
süti beállítások módosítása