Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.05.06. 17:59 AnnGel

Hülye álom, magyarázkodás, illetve aktuális tajték

Címkék: suli alom

Azt álmodtam, hogy verekszem az oktatómmal. Elfojtott frusztráció, vagy mi?

Amúgy visszaolvastam az elmúlt pár napban született bejegyzést, és rájöttem, hogy szinte mindegyik negatív és nyavajgás, közben pedig vidám vagyok, pozitív, boldog, szóval furcsa képet festhet rólam ez a blog. Szóval minden kedves ismerősnek: teljesen rendben vagyok ám, de mikor valami nagyon felbosszant, leírom, kitoporgom magam, és mosolyogva libbenek tova.

Aktuális tajték az a neptun tsodálatos rendszere. Nem engedett feljelentkezni a vizsgáimra, "vizsgafeltétel nem teljesült", de semmi más magyarázat. Anyáztam pár sort, főleg, hogy a kinézett időpontra kezdtek elfogyni a helyek (még a tanárnőnek is írtam, hátha van ötlete, wtf), mikoris bevillant, hogy még sehonnan sem kaptam értesítést a tavalyi nem teljesített kreditpontjaim miatt (mert azt ki kell fizetni). Feltételeztem, hogy esetleg egy e-mailt kapok a tételről, de hogy is képzeltem ezt: a rendszerbe jól elbújtatva megtaláltam a tartozásom, két kattintás, és be is fizettem. De miért nem lehet erről egy üzenetet küldeni?

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr385159894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adeptus · http://voxadepti.sfblogs.net 2009.05.07. 10:58:22

Nemrég azt írtad egy bejegyzésben, mert különben elfelejtenéd a dolgokat. Biztos, hogy ilyen dolgokra akarsz emlékezni, mint amiket mostanában írtál?

Ismeretlen_119215 2009.05.07. 13:22:50

A blog célja mindig attól függ, éppen milyen időszakomban vagyok. Valamikor azt érzem, hogy mindent dokumentálnom kell, és abból lesznek a beszámolók, valamikor meg csak annyi, hogy valahol kieresszem a gőz. Most ez utóbbi van.

adeptus · http://voxadepti.sfblogs.net 2009.05.07. 14:34:58

Ahhoz képest, hogy kifelejtettem egy komplett tagmondatot, ragyogóan értelmezted a hozzászólásom. :D
süti beállítások módosítása