Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.04.10. 08:55 AnnGel

Ollé

Címkék: suli melo alom alberlet

Több mint egy hétig se ZH, se beadandó. Ez öröm, milyen kár, hogy öt hét múlvára két házi dolgozatom is van, abból az egyik önálló kutatómunka főleg angol források felhasználásával, nyilván nem választottam még témát ugye. És ebből az öt hétből egyedül a jövő hetem mentes mindenféle számonkéréstől, amiből az jön, hogy jövő héten bele kéne húzni, mert utána időm úgysem lesz rá. Könyvtárba költözés van kilátásban. Szomorú.

Mint ahogy az is, hogy itt van egy fél pepperónis pizza, tegnap ezt vacsoráztam, most kellőképpen rosszul vagyok, végigmarta bensőmet teljesen, szóval lehet, hogy nem ezt kéne ebédre enni.  De hát egyszer élünk, livhárd, dájjáng, vagy mi. Bár szerintem aki ezt mondta, nem a csípős kajákra gondolt, hanem valami sex-drugs-rock'n'roll-ra, és mostanában ezek közül egyik sincsen jelen az életemben, nem mintha az utóbbi kettőt bánnám, de az elsőt sínylem. Szóval marad a pepperóni, mostanában ez tüzel fel, majd vesz el minden vágyat másnap reggel.

Jelentkeztem egy állásra, nyilván állásinterjúval álmodtam. A leendő főnököm azt mérlegelte, hogy a többi munkatárs rövid nevű fiú, így itt az ideje egy hosszú nevű lányt felvenni. Nocomment.

És tombol a tavasz, ami a lakásban már nyár, ez azzal jár, hogy reggel gyorsan zuhany, vizesen-pucéran mászkálás (nem csinálok képet), majd utolsó pillanatban öltözöm fel, és akkor nem izzadok le annyira. És még csak április van.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr35159846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adeptus · http://voxadepti.sfblogs.net 2009.04.10. 10:03:35

Ne má'! Rock and roll sem kell?

Ismeretlen_119215 2009.04.10. 15:30:47

Inkább metal ;) \m/

adeptus · http://voxadepti.sfblogs.net 2009.04.10. 15:40:05

Megnézem, mit tehetek. :)
süti beállítások módosítása