Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.04.03. 23:03 AnnGel

Címkék: csalad jogsi bulaj

Tegnap este aztán dam-daram-daram, dam-daram-daram, dam-daram-darab, pa-pa-pa, utána Ráday kupola, ahol tánc, néha kritikán aluli zenére, de a harmadik sör után nem igazán zavart (amúgy át kell szoknom fröccsre, híztam, nem is keveset). Hajnali fél 5re sikerült hazakeverednem, éhségtől kopogó szemekkel, így igen, képes voltam Matchba lemenni mirelitpizzáért. Úristen.

Aztán vezettem továbbra is a hangalámondásos rendszer segítségével, az emberekbe vetett hitem egy percre visszatért, mikoris a szabálytalanul elémvágó rámvillantott és bocsánatot kért. A fejét elnézve utólag vette csak észre, hogy tanuló vagyok, és roppantul szégyellte magát. Ez az örömmámor egészen addig tartott míg aztán más erre nagy ívben nem tett, felejtett el elsőbbséget megadni, anyázott hangosan, vidámság ez így, edződöm a pestiekhez.

Az albérletben találkoztam lakótársammal - a héten először. Egymás létezése továbbra is csak akkor tűnik fel, mikor elmozdul valami a konyhában. Szimpatikus.

Hazaérve (mármint Veszprémbe) azzal fogadtak, hogy Nagyi kórházban van, múlt héten mikor rosszul lett, félrediagosztizálták, konkrétan nem vették észre, hogy infarktusa van. Úgy derült ki, hogy beutalták szívultrahangra május közepére, de nem akart addig várni, így inkább elment maszek rendelésre, ahol egy héten belül kapott időpontot, ott vették észre. Lehet, hogy május közepére bele is halt volna. Lehet, hogy ebben az esetben egy fejszével látogattam volna meg a kórházat. Lehet.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr275159832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adeptus · http://voxadepti.sfblogs.net 2009.04.04. 19:43:38

Amennyire tudom, a sör önmagában nem hízlal különösebben, csak az ember hajlamos vele együtt mindenféle junk foodot fogyasztani, ami viszont annál inkább. Nos igen, magyar egészségügy. Öt éve nem gondoltam volna, hogy tud tovább romlani, de sikerült. Jobbulást a nagymamádnak!

tapsi 2009.04.04. 21:28:23

Jobbulást a nagymamádnak! Az én nagymamám kb. 8 éve hordott ki egy enyhe infarktust lábon, őt is elzavarták, hog ymit vesztegeti itt az orvosok idejét... :( De a lényeg az, hogy a te nagymamád és az enyém is túlélték! (A sör pedig saját tapasztalataim szerint is hízlal, akkor is, ha az ember nem eszik mellé többet, mint más italok mellé)

Ismeretlen_119215 2009.04.04. 22:49:15

Nagyim nevében is köszönöm a jókívánságokat, kedvesek vagytok. De ha mostantól bármi bajom is lesz, minimum két dokival nézetem meg magam... volt olyan, hogy egy ismerősöm petefészek-gyulladását nézték felfázásnak, meg hasonló jóságok. A sörröl meg találtam néhány jóságot, mindjárt posztolom :)

Edem 2009.04.05. 00:18:20

Nagyidnak jobbulást! A sör meg hízlal, én is attól növesztettem hasat. A csokitól és zsíros ételektől nem hízok. Tapasztalat...
süti beállítások módosítása