Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.04.02. 14:40 AnnGel

További izgalmak

Címkék: jogsi foz

Rájöttem, hogy sokkal jobban megy a vezetés, ha mindig mindent mondok magamnak hangosan: motorfék, lassít, kuplung, fék, vissza kettesbe, kuplung emel, kanyarodás, főúton vagyok... Ezzel minden bizonnyal az őrületbe fogom kergetni az oktatót néhány hét alatt, de nem érdekel, 30. óra után 1900-at fogok neki perkálni 45 percre, ebben bőven benne van a veszélyességi pótlék.
És ma csak egyszer próbáltam hármasban kanyarodni, illetve egyszer döntöttem úgy, hogy na, az előtt a kocsi előtt kiférek, kifértem, csak hát ez állítólag nem túl szabályos. Szomorú.
Jövő héten csütörtökre meg nem tudott időpontot adni, de helyette felajánlotta, hogy mehetek pénteken délelőtt, meg délután is. Hát azt inkább ne, úgy lefáraszt még mindig, hogy ha nekem kétszer is kocsiba kell ülnöm egy nap alatt, tuti meghalok.

Öröm: a jelek szerint csírázik bennem halványan a háziasszonyság magva (milyen gyönyörű kép), találtam itthon normális kajának való alapanyagot. Ritka az ilyesmi, de talán kezdek felnőni.

Az előbb pedig majdnem megfulladtam egy bögre teától. Aztán mégsem.

Kaland az élet.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr535159830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adeptus · http://voxadepti.sfblogs.net 2009.04.02. 15:36:13

Ha túlleszel a vizsgán, a hangbemondásos rendszerrel jelentkezhetsz főállású navigációs rendszernek. :)

Edem 2009.04.02. 15:36:55

Szólj, ha már megy a csülkös bableves és a lasagne. ;) Emlkészem, anno én is mindig leizzadtam vezetés közben, pedig én csak Esztergomban tanultam. Jó, nekem úgy kezdte az oktató, amint meglett a KRESZ vizsga, hogy na akkor szálljunk be, és én vezessek a város másik végén a rutinpályáig. ...és én előtte nem ültem a volán mögött...

Ismeretlen_119997 2009.04.03. 15:13:44

"Ha túlleszel a vizsgán, a hangbemondásos rendszerrel jelentkezhetsz főállású navigációs rendszernek. :)" Szinte már hallom is: "Újratervezés! Újratervezés!" :D

Orumiya · http://www.orumiya.blogol.hu 2009.04.03. 15:52:26

Sok sikert a vezetéshez! Annó én 2 nyár alatt csináltam meg (1 a rutin, 1 a városi), mindegyik szenvedés volt és utáltam őket, főleg a napi 2 városit :P De rájöttem, hogy ha viszek az ülésre törülközőt, akkor nem ülök bele mások izzadtságába :D

Ismeretlen_119215 2009.04.03. 16:25:05

Edem: aaaaz kemény :S Adeptus, Goroh: francokat. Az lesz, hogy "itt jobbra, azután... oppá bocsika, balra kellett volna... Újratervezzem?" Orumiya: napi 2 városi? :S Úristen. Nekem egy is sok.

Edem 2009.04.05. 00:20:24

...vagy próbálhatod azt is, amit egyik ismerős GPS-e csinált: "Ön túl gyorsan hajt!" - jelentette ki a piros lámpánál álló autóban.

Ismeretlen_56771 2009.04.05. 08:21:53

Hehe, akkor "vidéken" szeretik ezt, Szegeden velem is eljátszották első "rutin" órán ezt, hogy én vezessek ki a pályára. Jó játék volt, csak még soha nem vezettem autót előtte :)
süti beállítások módosítása