Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.02.19. 19:39 AnnGel

Fantörtikus

Címkék: beeena

Elindultam suliba.

  • a liftünk nem programozható, tehát mikor megy, akkor hiába nyomkodod a gombot, nem jegyzi meg. Akkor kell nyomni, mikor már nem működik. Sokszor tűnődtem azon, hogy ha a lift működésben van, és egyszerre két helyen is folyamatosan tenyerelnek a gombjára, akkor vajon kihez megy először. Ma megtudtam: nem hozzám.
  • sűrű anyázások közepette elindultam lefele gyalog, így láttam, amint az egyik lépcsőfordulóban egy férfi foglalatoskodott. Nem tudom már, mit csinált, de annyira koncentrált, hogy konkrétan a fél segge kilógott a nadrágból. A látvány kiölt belőlem mindent, amit a hétvégén megnézett három X-men film és Hugh Jackman előhozott.
  • metróra fel, Astorián le, Bookline-ba be, könyvet felmarkol, 49-es villamosra bevágódik, könyvet elő. Mikor már percek óta álltunk, akkor tűnt fel, hogy rossz irányba szálltam fel, így a Deákon kötöttem ki. Nem kéne utazás közben olvasnom.

És ebben az a gyönyörű, hogy fél óra alatt hoztam össze. Jó vagyok, na.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr26953430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása